Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-29@05:40:50 GMT

پخش اعترافات روح الله زم در آینده‌ای نزدیک

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۵۰۷۱۵

نماینده خمینی شهر گفت: قرار بود برخی از اعترافات روح الله زم پخش شود اما به دلیل برخی مصالح کشور منتشر نشد.

به گزارش شریان نیوز، محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر   با بیان اینکه یکی از موضوعات اغتشاشات اخیر به حاشیه کشاندن بحث دستگیری روح الله زم بود، گفت: اغتشاش‌کنندگان قصد داشتند احضار برخی از مرتبطان با زم را تحت الشعاع قرار دهند، همانطور که سعی داشتند برای بحث دستگیری مازیار ابراهیمی، اصل قضایا را زیر سوال ببرند، قصد داشتند تا بحث روح الله زم را هم زیر سوال ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در اعتراضات آبان ماه مردم به دنبال مطالبه حق واقعی خود بودند، اما اپوزوسیون بر موج اعتراضات به حق مردم سوار شد و برای به حاشیه بردن دستگیری مدیر شبکه آمد نیوز تلاش کرد.

نماینده مردم خمینی شهر ادامه داد: قرار بود برخی از اعترافات زم پخش شود اما با اتفاقاتی که پیش آمد، مصلحت این شد که فعلا دست نگه دارند، اما من فکر می‌کنم در آینده نزدیک بخشی از اعترافات روح الله زم منتشر شود و از طریق دستگاه قضایی تبیین شود.

او گفت: حرکتی که در ٢۵ آبان امسال توسط اپوزوسیون رخ داد برنامه دراز مدت بود و آنها قصد داشتند در ٢٢ بهمن و آستانه انتخابات برنامه خود را انجام دهند، اما مصوبه افزایش قیمت بنزین باعث شد تا حرکاتشان را به جلو بیندازند.

ابطحی با بیان اینکه اپوزوسیون سعی کرد از شرایطی که در کشور به وجود آمد  بهره برداری کند، ادامه داد: ماهیت بسیاری از دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر که بخشی از آن هم در تلویزیون پخش و مشخص شد که این افراد دوره دیده بودند.

او در پایان تاکید کرد: در پروسه اعترافات روح الله زم و آنچه از «لپ تاپ» او اخذ شد، نشان می‌دهد که او دنبال تاسیس یک شبکه تلویزیونی اینترنتی بوده است و قصد داشته است که فعالیت‌های خود را در آستانه انتخابات مجلس انجام دهد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته 25 لیگ دسته اول؛ خیبر در صدر، مدعیان در حال نزدیک شدن

خیبر مقابل خوشه طلایی برنده شد به صدر جدول چسبید

طرفداری | هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال با صدرنشینی مقتدرانه خیبر خرم‌آباد و پیروزی مدعیان این فصل به پایان رسید.

در این هفته، خیبر با یک پیروزی ارزشمند مقابل خوشه طلایی ساوه، 55 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

چادرملو اردکان که یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است، با کسب یک پیروزی دراماتیک مقابل پارس جنوبی جم، به رتبه دوم جدول صعود کرد.

فجر سپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان نیز با کسب پیروزی در مقابل حریفان خود، به ترتیب در رتبه‌های سوم و چهارم جدول قرار گرفتند.

نتایج این هفته نشان می‌دهد که رقابت در لیگ دسته اول فوتبال بسیار داغ است و مدعیان در حال نزدیک شدن به صدر جدول هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • افتتاح خانه خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک/ تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • ورود مسافران نوروزی به مشهد نزدیک به ۸ میلیون نفر رسید
  • تولید آب در بوشهر برای گردشگران نوروزی افزایش یافت
  • هفته 25 لیگ دسته اول؛ خیبر در صدر، مدعیان در حال نزدیک شدن
  • نمی‌توان قاعده کلی از تجربه‌های نزدیک به مرگ به دست آورد!
  • اهدای خون ۵۰۰ قمی طی ۷ روز گذشته
  • روند جمع‌آوری گازهای مشعل در ۱۴۰۳ شتاب می‌گیرد/ بهره‌برداری از ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ در آینده‌ای نزدیک
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • در رفتار فردی و اجتماعی باید خود را به اهل بیت(ع) نزدیک کنیم
  • «محفل» ۱۰۰ هزار نفری از نمای نزدیک