Web Analytics Made Easy - Statcounter

قره باغی گفت: پانزدهیمن جشنواره استانی هنر‌های تجسمی ۱۰ و ۱۱ دی ماه به میزبانی شهرستان کبودرآهنگ برگزار می‌شود.

«ناصر قره‌باغی»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: پانزدهیمن جشنواره استانی هنر‌های تجسمی 10 و 11 دی ماه به میزبانی هنرمندان شهرستان کبودرآهنگ برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودرآهنگ با بیان اینکه این دور از جشنواره، در دو بخش نقاشی و گرافیک برگزار می‌شود افزود: بخش تصویر سازی به دلیل به حد نصاب نرسیدن شرکت کنندگان این بخش می‌توانند در بخش نقاشی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این جشنواره با موضوع «جایگزین‌های فرهنگی رفتارهای ناثواب عاشورایی»برگزار می شود گفت: افتتاحیه جشنواره، ساعت 8:30 صبح روز سه شنبه 10 دی ماه و اختتامیه 11 دی ماه در سالن اداره ارشاد اسلامی شهرستان کبودرآهنگ برگزار می‌شود.

قره باغی با بیان اینکه بیش از 150 نفر در این دور از جشنواره ثبت نام کرده‌اند گفت: از این تعداد 80 نفر موفق به حضور در کارگاه و جشنواره شده اند که تعداد 10 نفر از این هنرمندان از شهرستان کبودرآهنگ هستند.

وی ابراز کرد: راه یافتگان به این دور از جشنواره، آثار خود را در کارگاه‌های عملی جشنواره که 10 دی ماه در اداره ارشاد اسلامی شهرستان کبودرآهنگ برگزار می‌شود در معرض نمایش قرار خواهند داد.

قره باغی با بیان اینکه 5 داور ارزیابی آثار را برعهده داشته اند گفت: از آثار و تولیدات برتر کارگاه‌های عملی این جشنواره، نمایشگاهی برپا خواهد شد که در پایان جوایزی به صاحبان اثر اعطا خواهد شد.

وی با بیان اینکه از نفرات اول تا سوم هر بخش در آیین اختتامیه جشنواره تقدیر به عمل می‌آید گفت: نمایشگاه تولیدات هنرمندان این دور از جشنواره از 10 الی 20 دی ماه از ساعت 8 صبح الی 14 در محل اداره ارشاد اسلامی شهرستان کبودرآهنگ پذیرای عموم خواهد بود.

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد طرح ملی فهما استان بوشهر خبرگزاری شبستان مسجد شب یلدا کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما کانون های مساجد قره باغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میمند فارس میزبان جشنواره گل و گلاب

نشست هماهنگی جشنواره گل و گلاب میمند با حضور نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار فیروزآباد، بخشدار، شهردار و شورای اسلامی شهر میمند و همچنین خبرنگاران رسانه‌های استان در بخشداری میمند برگزار شد.

فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی در این نشست برگزاری جشنواره گل و گلاب میمند را مهم‌ترین رویداد فرهنگی طبیعی در جنوب کشور دانست و اظهار کرد: باید تلاش شود این جشنواره فرصتی برای شکوفایی اقتصاد این منطقه باشد.

او با بیان این که از ۶ تا ۱۲ اردیبهشت جشنواره گل و گلاب میمند برگزار می‌شود، ادامه داد: افتتاحیه جشنواره و نمایشگاه صنایع دستی ۶ اردیبهشت است.

فروردین گفت: این برنامه‌ها شامل ۷ اردیبهشت اجرای برنامه صبح و نشاط و پخش زنده از شبکه ۳ سیما، ۸ اردیبهشت همایش روز میمند با حضور مسئولان و میهمانان بین المللی، کشوری و استانی و خبرنگاران، ۹ اردیبهشت آیین گلاب گیری به شکرانه برداشت گل محمدی برای اهدا به اماکن متبرکه مانند عتبات عالیات، حرم مطهر امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و احمدبن موسی شاه چراغ (ع)، ۱۰ اردیبهشت گلباران و دیدار از خانواده شهدا و دیدار با خانواده اولین شهید مدافع حرم استان و سومین شهید مدافع حرم کشور شهید جهانپور شریفی، ۱۱ اردیبهشت برگزاری شب شعر و رونمایی از کتاب میمند و ۱۲ اردیبهشت پیاده روی و طبیعت گردی در دامنه کوه میمند است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • میمند فارس میزبان جشنواره گل و گلاب
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان
  • میمند میزبان جشنواره گل و گلاب میمند
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد