Web Analytics Made Easy - Statcounter

با سپری شدن بیش از ۴۰ روز از برگزاری انتخابات مجمع سازمان لیگ فوتسال، هنوز تکلیف اعضای انتصابی آن مشخص نشده است.

به گزارش ایسنا، وقتی در اواسط تیرماه محمدحسن انصاری‌فرد از ریاست سازمان لیگ فوتسال کناره‌گیری کرد انتظار می‌رفت به سرعت جانشین او در این پست مشخص شود اما مهدی تاج ترجیح داد این سازمان مهم فوتسال بدون رئیس اداره شود و با مدیریت آرش جابری، دبیر سازمان لیگ به فعالیتش ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۱۷ آبان ماه هم مجمع سازمان لیگ فوتسال برگزار شد تا تکلیف اعضای جدید هیات رئیسه مشخص شود.

در این مجمع علیرضا جنتی، مدیرعامل باشگاه گیتی پسند و حسین باجیوند، رئیس هیات فوتبال قزوین به عنوان دو عضو انتخابی سازمان لیگ فوتسال از سوی مدیران باشگاه‌ها انتخاب شدند و مقرر شد دو عضو انتصابی نیز به زودی از سوی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس مجمع فوتسال انتخاب شود اما با گذشت بیش از ۴۰ روز از برگزاری مجمع هنوز تکلیف اعضای هیات رئیسه مشخص نشده است و پس از انتخابات ۱۷ آبان هنوز هیات رئیسه جدید نه تکمیل شده و نه تشکیل!

در این میان سوال این است که اگر نیاز به تصمیمات عاجل برای لیگ فوتسال باشد این تصمیم از جانب چه گروه و به چه نحوی گرفته می‌شود. به نظر می‌رسد سیاستی که تاج در قبال ریاست سازمان لیگ فوتسال اعمال کرد و ترجیح داد این سازمان بدون رئیس اداره شود در مورد هیات رئیسه نیز صدق می‌کند و شاید او می‌خواهد تا پایان لیگ، پازل اعضا تکمیل نشود و تصمیمات از بیرون هیات رئیسه به سازمان لیگ دیکته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فوتسال مهدي تاج محمد حسن انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۱۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی فوتسال برای بازی با افغانستان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران برای بازی مقابل افغانستان، ترکیب ۵ نفره آغازین بازی را باقر محمدی، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی، مهدی کریمی و بهروز عظیمی اعلام کرد.

این مسابقه راس ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد.

کد خبر 6081790

دیگر خبرها

  • سخنگوی هیات رئیسه مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • ترکیب تیم ملی فوتسال برای بازی با افغانستان مشخص شد
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده