Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی درباره وضعیت شهرک های صنعتی به بیان توضیحاتی پرداخت و در تشریح مشکلات موجود در این زمینه گفت: مهمترین مشکل شهرک‌های صنعتی، نبود ثبات مدیریت است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «سجاد هاشمی» شب گذشته (چهارشنبه 4 دی) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما درباره وضعیت شهرک های صنعتی به بیان توضیحاتی پرداخت و در تشریح مشکلات موجود در این زمینه گفت: مهمترین مشکل شهرک‌های صنعتی، نبود ثبات مدیریت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هیئت مدیره شهرک صنعتی عباس‌آباد با بیان اینکه در شهرک‌های صنعتی تهران در ۸ سال ۹ مدیر عوض شده است، گفت: این موضوع آسیب بزرگی است و تغییر و تعویض مدیران عامل شهرک‌های صنعتی، یکی از دغدغه‌های اصلی ماست از این رو باید برای داشتن یک مدیر خوب به منابع انسانی و توانایی‌های وی توجه ویژه شود.

 

وی درباره راه هایی که می توان مشکلات موجود در شهرک های صنعتی را کاهش داد نیز اینگونه توضیح داد: با توجه به مشکلات شهرکها، دستگاه‌های دولتی و خدمات رسان و وزراتخانه‌ها باید هماهنگی و همکاری لازم را در برطرف کردن مشکلات آب، برق، مخابرات و راه‌ها داشته باشند.

 

هاشمی در بخش دیگری از این برنامه خبری بر این موضوع اشاره داشت که بخشی از مالیات بر ارزش افزوده برای حمایت از تولید باید به شهرک‌ها برگردد و در توضیح دلیل این موضوع گفت که اینکار باعث می شود تا این مالیات در بازسازی استفاده شود.

 

عضو هیئت مدیره شهرک صنعتی عباس‌آباد خاطرنشان کرد: اگر دستگاه‌های خدمات رسان به موقع به وظایف ذاتی خود عمل کنند مشکلات شهرک‌های صنعتی زودتر برطرف می‌شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر کانون های مساجد شب یلدا فعالیت های مسجدی اردبیل فهما حمایت از تولید داخلی تولید داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سهراب فیض‌زاده ­رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در مصاحبه با خبرنگار چاراویماق از آمادگی واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران خبر داد.

گفتنی است؛ شهرستان چاراویماق با دارا بودن وسعت زیاد و ظرفیت مناسب برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف، به علت نبود کارخانجات متناسب، تولیدات بخش‌های کشاورزی و معادن، بصورت خام، فرآوری و باعث مهاجرت مردم می شود؛ در این میان، شهرک صنعتی چاراویماق یکی از زیر ساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذار و توسعه و آبادانی این شهرستان که با توجه به قرارگرفتن درجوار آزاد راه پیامبر اعظم(ص)، هم برای سرمایه گذاری و هم در حوزه اشتغال‌زایی، کمک بزرگی برای جوانان جویای کار می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم
  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی