Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال الدحیل قطر در نیم فصل اول لیگ ستارگان آماری خارق العاده از خود به جای گذاشته و تنها تیم بدون شکست است.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال الدحیل یکی از رقبای اصلی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 است. این تیم متمول قطری به تازگی با ماریو مانژوکیچ، ستاره کروات یوونتوس قراردادی 2 و نیم ساله امضا کرد تا با قدرت در رقابت‌های آسیا حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز باشگاه الدحیل آمار نیم فصل خود را منتشر کرد. این تیم با کسب 29 امتیاز بالاتر از تیم‌های قدرتمندی مثل السد و الریان، قهرمان نیم فصل شد. الدحیل در 11 هفته نیم فصل تنها تیم بدون شکست لیگ بوده و در این بازی‌ها 9 بازی را به پیروزی رسیده و 2 بازی دیگر را به نتیجه تساوی رضایت داده است.

تیم قطری در این 11 هفته 24 گل به رقبا زده است یعنی در هر بازی به صورت میانگین 2 گل به ثمر رسانده است. این درحالی است که در نیم فصل، تنها 10 گل دریافت کرده است. با اضافه شدن مهاجم سرشناس کروات به خط حمله، الدحیل بدون شک قدرت گلزنی‌اش بالا خواهد رفت.

سرخ پوشان در تاریخ 22 بهمن در دوحه میزبان الدحیل هستند و در مقابل در تاریخ اول اردیبهشت در ورزشگاه آزادی میزبان این تیم متمول قطری خواهند بود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الدحیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تاریخی جانشین بیرانوند: 4 بازی بدون گل خورده

 امیررضا رفیعی حالا اعتماد به نفس بسیار زیادی در چارچوب دروازه پرسپولیس پیدا کرده و برای چهارمین بار کلین‌شیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امیررضا رفیعی فصل جالب و هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کند. او پس از جدایی احمد گوهری و جذب نشدن گلر دوم جدید، مورد اعتماد کادرفنی پرسپولیس به‌عنوان ذخیره بیرانوند قرار گرفت.

با این حال هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد بیرانوند تعداد زیادی بازی را غایب باشد اما یک بازی محرومیت و تا اینجا سه بازی مصدومیت سبب شده امیررضا رفیعی در ۴ مسابقه چارچوب دروازه پرسپولیس قرار بگیرد.

گلر آکادمی پرسپولیس در ۲۲ سالگی در چهار مسابقه اول لیگ برتری خود چهار کلین‌شیت داشته و مقابل ذوب‌آهن، گل‌گهر، ملوان و صنعت نفت گلی دریافت نکرده است.

او حالا اعتماد به نفس خوبی هم پیدا کرده و پرسپولیس می‌تواند روی رفیعی به‌عنوان یک گلر آینده‌دار حساب ویژه‌ای باز کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش بیرانوند به عملکرد گلر جوان پرسپولیس (+عکس) جانشین بیرانوند متمرکز شد

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی جانشین بیرانوند: 4 بازی بدون گل خورده
  • آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس
  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!
  • آمار عجیب ستاره سابق پرسپولیس در لالیگا دو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا