Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین  احمد حسین زادگان روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی تقاطع کمربندی شمالی ساری که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد این گره را اختلاف بین کارفرما و پیمانکار بر سر سهم مالی اجرای این پروژه بیان کرد.

وی افزود: برای سهم مالی بین پیمانکار این پروژه و کارفرما ( وزارت راه و شهرسازی) اختلافاتی وجود دارد که اجرای این پروژه را به تاخیر انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: انتظار می رود تا وزارت راه و شهرسازی با ورودش این اختلاف را بر طرف کند تا ما بتوانیم این پروژه راهسازی که نقش حیاتی در رفع گره کور ترافیکی استان مازندران دارد را هر چه سریعتر به مرحله اجرا برسانیم.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: وزارت راه و شهرسازی به خصوص در دوران وزارت دکتر اسلامی وزیر فعلی که پیش از این نیز سمت استانداری مازندران را عهده دار بود، به پروژه های راهسازی  استان مازندران تحرک خوبی داد.

حسین زادگان افزود: به نظر می رسد وزیر راه و شهرسازی همان مطالباتی را که از وزارت راه و شهرسازی در دوره مسوولیتش در کسوت استانداری مازندران در حوزه فراهم کردن زیرساخت های راهسازی انتظار داشتند را در دوره وزارتش بر راه و شهرسازی اجرایی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در بیش از یکسال اخیر اکثر پروژه های راهسازی متوقف استان مازندران با دستور وزیر راه و شهرسازی عملیاتی شد و حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهسازی در این استان در دست اجراست.

استاندار مازندران از تلاش وزیر راه و شهرسازی در اجرای پروژه های راهسازی مازندران قدردانی کرد.

در مازندران حدود ۱۰۶ پروژه راهسازی در دست اجراست که ۷۹ پروژه مربوط به راه روستایی و مابقی راههای اصلی است.

کد خبر 473462 برچسب‌ها استان مازندران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور

تین نیوز

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد گفت: با هدف استفاده از دانش بومی در صنعت نفت و گاز ایران، و برای بهره مندی بیشتر از توان علمی و اجرایی شرکت های دانش بنیان در این حوزه، تفاهم نامه ای بین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت نفت پاسارگاد به امضا رسید.

 به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اکبر دادخواه در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مشترک علمی پژوهشی بین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت نفت پاسارگاد، با بیان اینکه این تفاهم نامه با هدف رفع چالش ها و معضلات صنعت قیر و آسفالت از طریق همکاری های پژوهشی و تولیدی منعقد شده است، اظهار کرد: تمرکز بر فاز اجرایی پروژه های نظری است چرا که عملگرایی در این عرصه آثار ملموسی در توسعه و رشد پایدار کشور به ارمغان می آورد.

دادخواه افزود: عملگرایی بارها مورد توصیه و توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و در ترسیم نقشه راه ما نیز کمک شایانی کرد. ضمن آنکه با توجه به احیا سطح تعاملات میان دو مجموعه روی حمایت وزارت راه و شهرسازی نیز در تحقق این امر حساب ویژه ای باز کرده ایم.

وی با بیان اینکه البته در حال حاضر نیز همکاری های سازنده ای میان دو مجموعه شکل گرفته و تفاهمنامه های مشترک متعدد با تمام زیرمجموعه های وزارت راه به امضا رسیده است، اظهار کرد: اخیرا پیشنهادی مبنی بر راه اندازی یک واحد اداری برای تولید محتوای آموزشی  و تخصصی در راستای فعالیت های شرکت  مطرح شد، از آن جایی که حفظ رضایت مشتری و ذی النفعان از اولویت های اصلی است موضوع راه اندازی این واحد با هدف ترسیم چشم انداز کارشناسی شده برای مشتریان و ذی النفعان در دستور کار قرار گرفت.

دادخواه با تاکید بر حفظ سرمایه انسانی در کشور تصریح کرد: با تربیت نیروی عملیاتی می توان در جهت حفظ سرمایه انسانی کشور و نخبه گرایی حرکت کرد و در بحث اشتغال و اجرای مسئولیت تسهیل گری کرد. در همین زمینه با تکیه بر ظرفیت های موجود همچون تنوع جغرافیایی و در راستای ارتقا عملکرد مسئولیت های اجتماعی طرح هایی در نظر گرفته است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها