Web Analytics Made Easy - Statcounter

توانمندسازی مددجویان موسسات خیریه استان گیلان از اولویت های مجمع خیرین گیلان محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ نشست هم اندیشی مجمع خیرین کشور با حضور دکتر هاجر تحریری نیک صفت مدیرعامل مجمع خیرین گیلان، بهزاد پرستش معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان و مدیران عامل مجامع استان های مجمع خیرین کشور در محل سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان گیلان سومین استان پیشتاز در تشکیل مجمع خیرین

دکتر هاجر تحریری نیک صفت مدیرعامل مجمع خیرین گیلان با اشاره به اینکه گیلان سومین استان پیشتاز در تشکیل مجمع خیرین بوده است، بیان کرد: در کشورمان یک کار بسیار خوب و نیک با عنوان تشکیل مجمع خیرین انجام شد که حدود ۱۲ فعالیت مهم را در بحث ساماندهی، هماهنگی، همراهی و همگرایی بین موسسات خیریه و مراکز خیریه را ایجاد کرده است.

نقش موثر مجمع خیرین گیلان در تسهیل مدیریت بحران

تحریری نیک صفت ضمن تشکر از همکاری جمعیت هلال احمر در راستای اهداف مجمع خیرین اظهار کرد: یکی از اهداف مجمع خیرین این است که در بحران ها و بخش هایی که ارتقاء و توسعه به همت ملی نیاز دارد اهتمام ببخشد و مراکز خیریه موجود را با توجه به توانایی هایی که دارند همسو کند که البته نظیر آن را مشاهده کردید که در بحث سیل برخی از مناطق کشور، مجمع خیرین گیلان همگام با جمعیت هلال احمر تلاش کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین گیلان ضمن اشاره به ساماندهی موسسات خیریه و مددجویان موسسات و انجمن های خیریه استان گیلان اظهار داشت: برای شناسایی توان خیریه ها با موضوعات مختلف پس از تشکیل و ایجاد یک بانک اطلاعاتی از مراکز خیریه سراسر استان گیلان، یک همایشی در سال اخیر با عنوان چهل سال احسان و مهربانی را در مرکزیت شهر رشت برگزار کردیم که موسسات خیریه از گیلان توانایی های خود را برای عموم به نمایش گذاشتند.

 توانمندسازی مددجویان موسسات خیریه استان گیلان از اولویت های مجمع خیرین گیلان محسوب می شود

عضو هیات مدیره مجمع خیرین گیلان با اشاره به توانمندسازی مددجویان موسسات خیریه گیلان، اذعان داشت: توانمندسازی مددجویان موسسات از اولویت های ما محسوب می شود که بر این اساس مجمع خیرین گیلان در راستای توانمندسازی مددجویان موسسات استان گیلان فعالیت های مختلفی را طراحی می کند.

از طریق سازمان فنی و حرفه ای پیگیر توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار در استان گیلان هستیم

دکتر هاجر تحریری نیک صفت ضمن اشاره به توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، خاطرنشان کرد: از طریق سازمان فنی و حرفه ای مبحث توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار را  در حال پیگیری هستیم که به امید خداوند متعال بزودی این امر محقق می گردد.

شایان ذکر است: این جلسه با عنوان هماهنگی مجامع خیرین استان ها و جمعیت هلال احمر کشور با حضور مدیران عامل مجمع خیرین کشور و با هدف سیاست گذاری، تبین ماموریت ها، ترسیم نقشه راه و تصمیم سازی در محل سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی فنی و حرفه ای معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فاطمه ستاری نوید در نشست ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان کبودراهنگ گفت: اجرای برنامه‌های تشویقی ازدواج و فرزندآوری به منظور اجرای قانون جوانی جمعیت باید در اولویت حوزه فرهنگی و اجتماعی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

او افزود: خدمات جهادی و میدانی فرماندار و اعضای ستاد جوانی جمعیت و خانواده شهرستان کبودراهنگ قابل تقدیر است.

ستاری نوید تأکید کرد: در شهرستان کبودراهنگ با آسیب‌های اجتماعی مواجه نیستیم و یکی از شهرستان‌های نمونه در امر عفاف و حجاب است.

 

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • مجمع خیران مشارکتی طرح‌های محیط زیستی در ۳۱ استان کشور تشکیل می‌شود
  • خیز سازمان حفاظت محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • عزم سازمان محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها