Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با اتصال مترو تهران به آمل گفت: این پروژه‌ هم یکی از برنامه‌های محوری استان است که با سرمایه‌گذاران در حال رایزنی هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد اسلامی پیش از ظهر امروز در حاشیه آغار به کار عملیات اجرایی پروژه کنار گذر شمالی ساری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با ترافیک‌های سنگینی در مسیرهای ساحلی استان مواجه هستیم و باعث تداخل ترافیکی شهری و عبوری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه سال‌ها این پروژه برنامه‌ریزی شده است، گفت: محدودیت منابع و تملک ارضی دلایل تاخیر این پروژه بوده ، چهار تقاطع سمسکنده، سه راه جویبار و گارد جنگل و تقاطع غیرهمسطح فرودگاه ساری با قرارداد جدید منعقد شده عملیات اجرای آن آغاز شده است.

وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با اتصال مترو تهران به آمل گفت: این پروژه‌ هم یکی از برنامه‌های محوری استان است که با سرمایه‌گذاران در حال رایزنی هستیم.

وی اضافه کرد: منابع مالی از طریق سرمایه‌گذاری داخلی و بیرونی تامین کنیم که نیاز به تامین دارد، این پروژه یکی از نیازهای ضروری و لازم کشور است.

اسلامی با اعلام اینکه شمال متعلق به همه مردم ایران است، گفت: باید سرمایه‌گذاری لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه برقی کردن خط آهن قرار داد بزرگی با روسیه است، افزود: از زمانی که روسای سه کشور تفاهم کرده بودند تا چند هفته پیش که قرارداد آن را نهایی کردیم زمان برد که در حال حاضر وارد فاز اجرایی می‌شویم.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: بعد از تعطیلات ژانویه قرار است که طرف خارجی عملیات اجرایی برقی‌سازی اینچه‌برون به گرمسار را که سهم زیادی در مازندران است را آغاز کند.

وی بیان کرد: با اجرای این پروژه امید داریم که خط دوم راه آهن احداث کنیم که در مرحله نخست قطار حومه‌ای در شمال راه‌اندازی کنیم که مقداری از بار جاده روی ریل قرار گیرد.

اسلامی اضافه کرد: اگر زمینه احداث قطار حومه‌ای در شمال کشور را عملیاتی کرده و زمینه دسترسی مردم شمال کشور از ورسک تا گرگان از این قطار فراهم شود تا حدودی میزان فشار جاده‌ای کاهش پیدا می‌کند.

وی میزان اعتبار برقی کردن اینچه برون را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون یورو اعلام کرده است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلامی راه اتصال مترو مازندران پروژه راه سرمایه گذاری عملیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر

سیدحامد عاملی در جلسه هماهنگی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر با حضور سرمایه‌گذار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، گفت: با هماهنگی ادارات مرتبط و با اقدامات انجام یافته از سوی سرمایه‌گذار، پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر تا آخر اردیبهشت ماه کلنگ‌زنی می‌شود.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان اقدامات لازم را طی دو هفته آینده انجام می‌دهند تا مانعی برای شروع عملیات اجرایی پروژه وجود نداشته باشد و سرمایه‌گذار طرح نیز آماده آغاز عملیات اجرایی است.

استاندار اردبیل تاکید کرد: شهرستان مشگین‌شهر ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد و احداث پروژه‌های پیشران در این منطقه می‌تواند به رونق گردشگری و اقتصادی استان منجر شود که مجموعه مدیریتی استان نیز از سرمایه‌گذاران در این حوزه حمایت می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری انجام می‌شود و در همین راستا موافقت اصولی پروژه هتل پنج ستاره ملل صادر شده و سایر اقدامات لازم نیز انجام می‌شود.

حسن محمدی ادیب ادامه داد: این پروژه در منطقه روستای وله‌زیر شهرستان مشگین‌شهر قرار دارد و سرمایه‌گذار پروژه علاوه بر هتل پنج ستاره در قالب طرح توسعه، مجموعه‌های گردشگری سلامت و سایر طرح‌های گردشگری را نیز در دستور کار دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • رایزنی قطر و ازبکستان بر سر چگونگی اجرای پروژه کریدور ترانس افغان
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا