Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@05:12:39 GMT

جاهای دیدنی مشهد به پیشنهاد سلطان سفر

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۵۳۶۱۹

شهر مشهد، به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری ایران و جهان، اماکن گردشی بسیاری را به خود اختصاص داده است. جاهای دیدنی مشهد ، تنها محدود به حرم مطهر امام رضا(ع) ، بازارها و پارک‌های آبی پیشرفته آن نیست. بلکه این شهر با داشتن جاذبه‌های طبیعی منحصر بفرد خود، مکانی عالی برای گذران وقت در طبیعت می‌باشد. بنابراین اگر فکر سفر به مشهد به سراغتان آمد، قصد شرکت در تور مشهد داشتید یا به هر ترتیب مسیرتان به آنجا افتاد، از طبیعت بی‌نظیر این شهر غافل نشوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به پیشنهاد سلطان سفر، بازدید از این ۳ مکان فوق‌العاده مشهد را در برنامه سفر خود بگنجانید.

طرقبه: دره‌ی سرسبز رشته‌کوه بینالود

منطقه ییلاقی طرقبه به دلیل داشتن آب و هوای معتدل کوهستانی، از جاهای دیدنی مشهد است که گردشگران زیادی را به خصوص در فصل تابستان جذب خود می‌کند. جاذبه‌های دیدنی و گردشگری زیادی در این شهر قرار گرفته‌اند تا هر یک، بخشی از خواسته‌هایتان در سفر را برآورده کنند. پارک عمومی طرقبه یا همان پارک پونه، منطقه‌ای عالی برای تفریح به شمار می‌آید. رودخانه‌ای که از جانب این پارک می‌گذرد، فروشگاه‌های محصولات صنایع دستی و رستوران‌ها، تمام امکاناتی که برای استراحت و گذران آسوده زمان احتیاج خواهید داشت را برایتان به ارمغان آورده‌اند. منطقه طرقبه یکی از بهترین مکان ها برای گذراندن تعطیلات است با اجاره سوئیت در مشهد یا طرقبه، این منطقه ییلاقی با دره‌ای باصفا و باغ‌های میوه، ذهن و خیالتان را برای ساعاتی از زندگی شهری رها خواهد کرد.

شاندیز: استراحتگاه محبوب مسافران

منطقه شاندیز مشهد به این دلیل که در مسیر اصلی شهر قرار دارد، از ایام دور تا کنون به عنوان مقصدی برای تفریح و استراحت مسافران و گردشگران به حساب می‌آید. منطقه شاندیز حدود ۴ تا ۵ درجه با شهر مشهد اختلاف دما داشته و باغ‌های میوه و طبیعت بی‌نظیر آن، این مکان را سرآمد مناطق طبیعی و جاهای دیدنی مشهد کرده است. از طبیعت بکر و زیبای شاندیز که بگذریم، نوبت به جذاب‌ترین بخش سفر، یعنی شیشلیک می‌رسد. در رستوران‌های شاندیز، پیشنهاداتی بسیار برای خوردن یک دست شیشلیک دریافت می‌کنید که نخواهید توانست دست رد به سینه‌اش بزنید!

زشک: روستای بام‌های شیب‌دار

این روستا که در سرچشمه دره شاندیز قرار دارد، از مناطق ییلاقی و خوش آب‌وهوای این مشهد به حساب می‌آید. روستای زشک، روستای سقف‌های شیروانی و باغ‌های میوه است. رودخانه پر آبی که از این روستای می‌گذرد، در ترکیب با پوشش گیاهی غنی و درختان بسیار، جلوه‌ای عالی به روستای زشک بخشیده است. همچنین این روستای کوهپایه‌ای با داشتن قله‌های بسیاری چون قله چمن و قله شیرباد، به عنوان یکی از مقاصد کوهنوردان نیز شناخته می‌شود. این روستا، در روزهای شلوغی شهر مشهد، مکانی است برای تفریح، استراحت و تماشای گذران عمر! همچنین در سایت سلطان سفر بعد از رزرو هتل مشهد یا تور مشهد با خیال آسوده در بخش جاذبه های این سایت در مورد جاهای دیدنی مشهد اطلاعاتی کاربردی و مفید کسب کنید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پوشش ذهن طبیعت گردشگری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان طرقبه شاندیز گفت: ۶۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در این شهرستان شناسایی شده است.

محسن عبدالهی اظهار کرد: عملیات شناسایی و برخورد با متخلفان انشعابات غیرمجاز با هدف توزیع عادلانه آب، پیشگیری از هدر رفت آب و کمک به ذخیره این نعمت الهی انجام شده است.     وی افزود: با توجه به کاهش منابع تولید آب و مهاجر پذیر بودن شهرستان برخورد با انشعابات غیرمجاز شدیدتر خواهد شد.   مدیر امور آب و فاضلاب طرقبه شاندیز گفت: ۳۰ تا ۴۰ درصد منابع تامین کننده آب شرب در طرقبه شاندیز از منابع سطحی تامین می شود.    عبدالهی ادامه داد: هم اکنون ۵۵ هزار مشترک زیر پوشش اداره آب و فاضلاب شهرستان طرقبه شاندیز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سلطان گلاب ایران و جهان درگذشت
  • ۶ پیشنهاد امیرعبداللهیان در شورای امنیت درباره غزه
  • ۶ پیشنهاد امیرعبداللهیان در شورای امنیت سازمان ملل چه بود؟
  • ۶ پیشنهاد امیرعبداللهیان در شورای امنیت چه بود؟
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • رفع تصرف اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان
  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • خبر بد برای پرسپولیس؛ سلطان پیش‌بینی کرد!
  • آبشار بیشه لرستان، گنجینه‌ای دیدنی در دل جنگل‌های بلوط