Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر داسارگر روز پنجشنبه در نشست تخصصی فیلم با نگاهی نو به سینمای انقلاب که در حوزه هنری خراسان جنوبی برگزار شد افزود: این فیلم مورد استقبال مردم قرار گرفته و تا حد زیادی در جذب مخاطب موفق بودیم.

وی گفت: منطقه پرواز ممنوع پانزدهم آبان ماه سال جاری اکران شد و تا ۲ هفته دیگر اکران فیلم ادامه دارد.

وی اظهار داشت: از سال ۱۳۹۵ برای ساخت فیلم منطقه پرواز ممنوع برنامه‌ریزی و برای تهیه فیلمنامه ۲ سال وقت گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان فیلم منطقه پرواز ممنوع افزود: تلاش شد از افراد قوی در حوزه‌های فنی برای ساخت این مجموعه استفاده شود تا محصول استاندارد و باکیفیت و در خور مخاطب ساخته شود.

او گفت: هرچند فاکتورهای جلب نظر مخاطب مثل استفاده از بازیگر معروف، کمدی بودن و... در این فیلم نبود اما با استقبال خوبی مواجه شد چون تلاش کردیم کار در سطح عالی و حرفه‌ای تهیه شود.

داسارگر بیان کرد: تجربه من در حوزه سینمای انقلاب این است که باید ابتدا به مقوله خودشناسی و نیازسنجی جامعه پرداخته شود و سینما جای کار پرتلاش است.

وی افزود: در زندگی فردی هم باید ارزش‌های انقلابی تبلور یابد تا بتوانیم آثاری که در این حوزه تولید می‌کنیم اثرگذار و مخاطب پسند باشد.

وی اظهار داشت: انتخاب و عملیات‌ها در حوزه سینمای انقلاب باید درست باشد به عنوان مثال اگر سوژه انتخابی برای مخاطب جذاب نباشد مسیر را اشتباه رفته‌ایم یا اثر قوی نباشد تا گروه‌های اولیه را جذب کند باز هم مسیر را اشتباه رفته‌ایم.

این کارگردان سینما گفت: فیلم منطقه پرواز ممنوع را ابتدا برای گروه‌های مختلف مردم نمایش دادیم و پس از اینکه بازخوردها مناسب بود خودشان گروه‌های دیگر را برای تماشای فیلم دعوت می‌کردند و توصیه‌های چهره به چهره مهمترین عامل تبلیغ و  موفقیت یک فیلم است.

این فیلم روایتگر داستان سه نوجوان است که حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگی‌شان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیج می‌شوند.

هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فیلم منطقه پرواز ممنوع در شهر بیرجند و سایر شهرستان‌های خراسان جنوبی از جمله برخی روستاهای مرزی این استان اکران شد.

برچسب‌ها فیلم کودک خراسان جنوبی حوزه هنری اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فیلم کودک خراسان جنوبی حوزه هنری اکران فیلم فیلم کودک خراسان جنوبی حوزه هنری اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم جنجالی ژاپن برای صادرات جنگنده پیشرفته

کابینه دولت ژاپن روز سه‌شنبه طرحی برای فروش نسل بعدی جت‌های جنگی که این کشور با همکاری بریتانیا و ایتالیا در حال توسعه آن است را تصویب کرد.

این گزارش افزود: انتظار می‌رود تصمیم بحث برانگیز ژاپن مبنی بر اجازه فروش بین المللی تسلیحات به تضمین نقش ژاپن در پروژه مشترک جت‌های جنگنده کمک کرده و در راستای تقویت صنعت تسلیحات ژاپن و افزایش نقش این کشور در امنیت جهانی باشد.

ژاپن همچنین بازنگری در دستورالعمل‌های انتقال فناوری و تجهیزات تسلیحاتی این کشور را تأیید کرد تا امکان فروش سلاح‌های کشنده به کشور‌هایی غیر از شرکای خود را نیز فراهم کند.

ان‌بی‌سی نیوز در ادامه تحلیل این خبر نوشت: ژاپن مدت‌هاست که صادرات تسلیحات را تحت قوانین صلح‌طلبانه خود محدود کرده است، با این حال در بحبوحه افزایش تنش‌های منطقه‌ای و جهانی، لازم دانسته تا گام‌هایی برای رفع این مقررات بردارد.

تصمیم در مورد فروش جت‌ها به ژاپن این امکان را می‌دهد که برای اولین بار سلاح‌های کشنده‌ای را که به صورت مشترک با دیگر کشور‌ها تولید می‌کند را به کشور‌های دیگر نیز صادر کند.

ژاپن در حال همکاری با ایتالیا و بریتانیا برای توسعه یک جت جنگنده پیشرفته برای جایگزینی ناوگان قدیمی آمریکایی خود است.

این کشور که قبلاً روی یک طرح داخلی به نام F-X کار می‌کرد، در دسامبر ۲۰۲۲ موافقت کرد که تلاش خود را با یک برنامه بریتانیایی-ایتالیایی به نام Tempest برای استقرار در سال ۲۰۳۵ ادغام کند. این پروژه مشترک معروف به برنامه هوایی مبارزه جهانی (GCAP) در بریتانیا مستقر است.

ژاپن امیدوار است که جنگنده‌های جدید قابلیت‌های پیشرفته‌ای را با توجه به تنش‌های فزاینده در منطقه در اختیار این کشور قرار داده و به آن در برابر رقبای منطقه‌ای یعنی چین و روسیه برتری فناوری قابل توجهی ارائه کند.

ژاپن به دلیل سابقه خود در زمان جنگ جهانی دوم که به عنوان متجاوز شناخته شده بود و همچنین ویرانی‌های ناشی از این جنگ، قانونی را تصویب کرده است که ارتش را تنها به دفاع از خود محدود می‌کند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • ورود مسافران نوروزی به این منطقه گردشگری محبوب ممنوع شد
  • نبض گیشه در دستان «تمساح خونی»
  • ورود گردشگران به این مناطق گردشگری ممنوع شد
  • ورود گردشگران به این کویر ممنوع شد
  • ورود گردشگران به کویر مرنجاب و سیازگه ممنوع شد
  • 3 اشتباه دیگر فروش
  • ثبت حد نصاب نشست و برخاست ۱۳ پرواز همزمان در فرودگاه کیش
  • تصمیم جنجالی ژاپن برای صادرات جنگنده پیشرفته
  • توقیف یک دستگاه خودروی آب‌فروش در منطقه رودهن