Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علم و صنعت ایران و سازمان مدیریت صنعتی، به‌منظور اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و کاربردی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایسنا، در نشست امضای این تفاهم نامه همکاری، دکتر ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران به معرفی اجمالی این دانشگاه، اهداف برنامه راهبردی دانشگاه، اقدامات اخیر انجام شده و در دست اجرا برای تبدیل دانشگاه به دانشگاه نسل سوم و کارآفرین، موفقیت‌های دانشگاه در فناوری‌های نوظهور مانند فناوری عصبی و ماهواره، دستاوردهای دانشگاه در حوزه ارتباط با صنعت و قله‌های موفقیت دانشگاه پرداخت و گفت: دانشگاه باید اثرگذاری اجتماعی داشته باشد و صرف امضای تفاهم نامه مد نظر ما نیست همانگونه که از سوی وزارت علوم نیز در بین تمام دانشگاه‌های کشور، به عنوان رتبه اول اجرایی شدن تفاهم نامه‌ها معرفی شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه دکتر کیانی بختیاری مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی، ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه علم و صنعت ایران و تاکید بر اینکه این دانشگاه همان‌گونه که از نامش پیداست توانسته است جریان توانمندسازی در کشور ایجاد کند و همواره منشا اثر بوده است، اظهار امیدواری کرد با ذهن توسعه.گرای مدیران دانشگاه علم و صنعت ایران، تعامل و هم‌افزایی خوبی میان سازمان مدیریت صنعتی و این دانشگاه شکل گیرد.

وی سپس به معرفی سازمان مدیریت صنعتی، اهداف، برنامه‌ها، راهبردها و دستاوردهای آن در طی فعالیت ۵۷ ساله این سازمان پرداخت.

دکتر کیانی با تاکید بر اینکه رویکرد اصلی سازمان مدیریت صنعتی، ارتقا و کمک به توسعه ظرفیت مدیریت در کشور بوده است، درخصوص اقدامات اخیر سازمان مدیریت صنعتی گفت: در حال حاضر این سازمان در کنار ارائه بیش از ۵۶ هزار طرح مشاوره‌ای در کشور، با بهره‌مندی از تجربه بیش از نیم قرن آموزش و مشاوره در حوزه علوم مدیریت و کسب و کار، در راستای رسالت خویش و همگام با پیشرفت فناوری‌های آموزشی و تغییرات محیطی و نیازمندی‌های جامعه مخاطب، در جهت استفاده از آموزش مجازی گام برداشته است و آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را با استفاده ظرفیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و فناوری‌های نوین ارایه می‌دهد و برگزاری دوره‌های مشترک آموزش عالی می‌تواند در دانشگاه علم و صنعت ایران اجرایی شود.

در ادامه، دکتر محمدی معاون پژوهش فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران به معرفی بخش دیگری از اقدامات و پیشرفت‌های دانشگاه برای کارآفرینی و تجاری سازی پژوهش‌های بنیادی و نیز همکاری‌های علمی بین‌المللی اشاره کرد و متذکر شد: دانش‌آموختگان علم و صنعت ایران، مطابق اعلام وزارت علوم، آمار بالایی در اشتغال به کار در صنعت دارند و در زمینه تبدیل ایده به محصول، به تجاری سازی و تولید سرنگ اینفلیتور با سرمایه گذاری دانشگاه اشاره کرد.

زمینه‌های این تفاهم‌نامه همکاری در محورهایی همچون اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و کاربردی مورد نیاز تا مرحله تبیین دانش فنی، تربیت نیروی انسانی متخصص در قالب دوره‌های مشترک شامل دوره تخصصی DBA و MBA، برگزاری سمینارها، دوره های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدت و کنفرانس‌ها، راه‌اندازی و تکمیل و تجهیز مراکز آموزشی و پژوهشی مورد نیاز و تدوین و تالیف اسناد و مدارک علمی و تبادل آنها می‌باشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه می‌توان به انجام داوری، نظارت و بررسی نتایج پروژه‌های تحقیقاتی در داخل و خارج از کشور، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت به منظور ارتقای توان علمی کارشناسان و محققان سازمان در مراکز تحقیقاتی، آموزشی، صنعتی و خدماتی، هدایت و حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلی بویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در راستای نیازهای تحقیقاتی مورد علاقه در سازمان اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علم و صنعت سازمان مدیریت صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک علمی دانشگاه شیراز برای احیا تالاب‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، استاندار فارس در این نشست گفت: مسئله تالاب‌ها بر اثر کمبود آب و خشکسالی‌ها یک معضل جهانی شده است و باید هوشمندانه و با استفاده از علم و تدبیر، این مشکل را حل کرد.
محمد هادی ایمانیه با بیان اینکه تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه شیراز و سازمان حفاظت محیط زیست فارس منعقد شده است، افزود: این تفاهم نامه در ارتباط با طراحی پروژه‌ای برای احیا تالاب بختگان و طشک است که در نشست احیا تالاب‌های استان مورد بحث قرار گرفت و تصویب شد.
ایمانیه با اشاره به اینکه در قالب این طرح به سازمان‌های مرتبط وظایفی محول می‌شود، افزود: همچنین قرار شد سامانه‌ای برای رصد سازمان‌ها تهیه شود و سازمان حفاظت محیط زیست استان فعالیت مدیران مربوطه را رصد خواهد کرد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت ۳.۵میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند
  • انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان انرژی اتمی، دانشگاه بیرجند و سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • بهره‌مندی از ظرفیت‌های سازمان ملی استاندارد در صنعت گردشگری
  • کمک علمی دانشگاه شیراز برای احیا تالاب‌ها