Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:32:17 GMT

احمدی صفا برنده مبارزه وزن 52 کیلو

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۵۵۶۶۰

احمدی صفا برنده مبارزه وزن 52 کیلو

در مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس احمدی صفا در وزن 52 کیلوگرم به پیروزی رسید.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تیم ملی بوکس ایران در تورنمنت بین المللی احمد کومرت ترکیه شرکت خواهد کرد. از همین رو برای نفرات منتخب مربیان تیم ملی دیدار انتخابی درون اردویی را در نظر گرفتند.

 

در تک دیدار انتخابی باقی مانده تیم ملی بوکس امروز (پنجشنبه) امید احمدی‌صفا و رضا سلیمانی فر در وزن 52 کیلوگرم به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مبارزه که از ساعت 11 در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، احمدی صفا به پیروزی رسید.

 

بدین ترتیب تکلیف وزن 52 کیلوگرم روشن شد اما ترکیب نهایی تیم اعزامی به مسابقات احمد کومرت ترکیه هفته آینده اعلام خواهد شد.

 

17 بوکسور با نظر کادرفنی تیم ملی به اردو دعوت شده‌اند و قرار است تمرینات به طور پیوسته تا زمان حضور تیم ملی بوکس در مسابقات احمد کومرت ترکیه پیگیری شود.

 

تورنمنت احمد کومرت ترکیه از 23 دی ماه در استانبول آغاز می‌شود و تیم ایران قرار است با ترکیب کامل در این رقابتها حضور پیدا کند.

 

بوکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس بین المللی بیشکک؛ سه نشان برنز ایران قطعی شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بوکس بین‌المللی قرقیزستان از روز پنج شنبه در شهر بیشکک آغاز شده و تا دوشنبه ادامه دارد.    بوکسور‌های کشورمان پس از توقف چندین ساعته در فرودگاه دبی به دلیل طوفان و سیل بی‌سابقه در کشور امارات، راهی بیشکک شدند تا در این مسابقات حضور پیدا کنند.    مبارزات مرحله یک چهارم پایانی، عصر امروز شنبه برگزار شد که در پایان قشلاقی، فتحی و صفری از کشورمان با غلبه بر حریفان ضمن صعود به مرحله نیمه پایانی نشان برنز خود را قطعی کردند.   نتایج نمایندگان کشورمان بدین شرح است:   وزن ۵۴ کیلوگرم: مصطفی ریگی نتیجه را به انور خودژیف از ازبکستان واگذار کرد.   وزن ۵۷ کیلوگرم: پوریا عبدالمالکی برابر اسلام توربایف از کشور میزبان قرار گرفت و مبارزه در راند سوم به دلیل پارگی اَبروی پوریا قطع شد و بوکسور قرقیز برنده اعلام شد.   وزن ۷۱ کیلوگرم: کسری طهماسبی که دیروز نماینده میزبان را برده بود، با صلاحدید کادرفنی و به دلیل خستگی شدید و افت فشار، مقابل الدار توردوبایف بالای رینگ نرفت.   وزن ۸۰ کیلوگرم: میثم قشلاقی برابر کاراتبایف ازبکستانی برنده شد و ضمن صعود به نیمه‌نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد. وی فردا به مصاف نماینده روسیه می‌رود.   وزن ۹۲ کیلوگرم: علی فتحی مقابل روشن سولیوف ازبکستانی پیروز شد و به نیمه‌نهایی صعود کرد تا مدالش قطعی شود. او در مرحله بعد با نماینده میزبان بالای رینگ می‌رود.   وزن ۹۲+ کیلوگرم: روزبه صفری برابر الیم بیکو از قرقیزستان به برتری رسید و او نیز با حضور در نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. روزبه در نیمه‌نهایی با نماینده روسیه رقابت می‌کند.   مبارزات نیمه‌نهایی، فردا یکشنبه برگزار خواهد شد و قشلاقی، فتحی و صفری برای صعود به فینال برابر حریفان خود قرار می‌گیرند.   بوکسور‌های ایران در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک که اوایل خرداد ماه در تایلند برگزار می‌شود در تورنمنت بیشکک شرکت کرده‌اند. ­

دیگر خبرها

  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • راه‌یابی دو فرنگی‌کار ایران به نیمه‌ نهایی انتخابی المپیک / یک گام تا دو سهمیه پاریس
  • راه‌یابی دو فرنگی‌کار ایران به نیمه‌نهایی انتخابی المپیک
  • دیوید تیلور در انتخابی تیم ملی آمریکا باخت!+ویدیو
  • شکست عجیب دیوید تیلور مقابل حریفی گمنام
  • عجیب‌ترین اتفاق سال کشتی در انتخابی آمریکا؛ تيلور در يک قدمی از دست دادن المپیک!
  • بوکس بین المللی بیشکک؛ سه نشان برنز ایران قطعی شد