Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پیشگیری از جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل پرونده برای دو کاندیدای معروف از حوزه انتخابیه گچساران و باشت خبر داد. ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، عیسی حسنی در نشست هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ حوز محور انتخابات در سالن جلسات سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در خصوص هر دو کاندای مطرح حوزه انتخابیه گچساران و باشت تشکیل پرونده شده و رسیدگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای برخی از هوادارن این دو نامزد انتخاباتی به دلیل حمل سلاح تشکیل پرونده شده است، عنوان کرد: در یکی از تصاویر بازنشر شده 4 فرد مسلح پشت سر یکی از نامزدهای این حوزه انتخابیه ایستاده بودند که تاکنون دو نفر بازداشت و دو نفر دیگر نیز فراری هستند و برای چند نفر که اخلال در نظم نیز داشتند نیز تشکیل پرونده شده است.

حسنی ابراز کرد: چند مدیر دستگکاه اجرایی در استان ایستوری زدند که به آنان تذکر داده‌ایم و در صورت تکرار بدون شک برخورد می‌کنیم و با امضای رئیس کل دادگستری با مدیران دستگاه‌های مختلف مکاتبه کرده‌ایم که در صورت جانبداری در انتخابات منتظر عواقب آن باشند و 16 مدیر را تلفنی، حضوری و کتبی تاکنون تذکر داده‌ایم.

9 ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری همدان تشکیل شداستاندار زنجان: آماده برگزاری ‌انتخاباتی با شکوه در ‌استان زنجان هستیماختصاصی| سازوکار جدید شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات مجلس + فیلم

وی خاطرنشان کرد: بدون شک برای کسانی که در فضای مجازی و حقیقی تخلف می‌کنند تشکیل پرونده داده و حتی بعد از انتخابات پیکیری می‌شوند و شب گذشته چند مورد تشکیل پرونده داشته‌ایم.

معاون پیشگیری از جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مسلح بودن چند نفر در باشت ادامه داد: در صورت شناسایی این افراد در کمترین زمان ممکن اعلام جرم شده و تا پایان انتخابات بازداشت می‌شوند.

حسنی با بیان اینکه به لحاظ حقوقی رای ابطال کارخانه قند یاسوج صادر و در دادگاه تجدیدنظر در  حال رسیدگی است، افزود: فرجام‌‌خواهی صورت گرفته و قرار است  بخشی از پرونده برای فرجام‌خواهی ارسال و در جنبه کیفری، پرونده در دادسرا رسیدگی و کیفر خواست آن صادر شده است.

به گزارش تسنیم، این نشست به میزبانی عباس رضایی رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد و با حضور عیسی حسنی معاون پیشگیری از جرم دادگستری، معاون سیاسی سپاه فتح و معاون سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح برگزار شد.

انتهای پیام/541/ش

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رهاسازی آب سد کوثر به ۱۷۰ متر مکعب بر ثانیه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، اکبر خدری با بیان اینکه کار رهاسازی آب از این سد ظهر یکشنبه آغاز شده افزود: در حال حاضر دبی خروجی آب سد کوثر ۱۷۰ متر مکعب بر ثانیه است.
وی میزان ورودی آب به مخزن سد کوثر را ۲۵۰ متر مکعب بر ثانیه اعلام کرد و گفت: ورود سیلاب به مخزن سد همچنان ادامه دارد.
خدری حجم مخزن سد کوثر را ۵۴۰ میلیون متر مکعب اعلام کرد و اضافه کرد: در حال حاضر ۹۹ درصد حجم مخزن پر است.
مدیر بهره برداری و نگهداری سد کوثر گچساران با بیان اینکه تا برقراری تعادل میان حجم آب ورودی و ظرفیت سد، رهاسازی ادامه می‌یابد افزود: مردم و ساکنان مناطق پایین دست در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد از نزدیکی به مسیل‌ها و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و اطراف سد به طور جد پرهیز کنند.
سد کوثر یک سد بتنی وزنی بر روی رودخانه خیرآباد در شمال غربی گچساران با حجم کل مخزن ۵۸۰ میلیون مترمکعب و حجم مفید قابل بهره‌برداری ۴۲۹ میلیون متر مکعب است. 
ارتفاع سد از پی ۱۴۴ متر، طول تاج آن ۱۹۰ متر و عرض تاج سد ۷ متر می‌باشد. 
دریاچه سد کوثر با مساحت ۱۶٫۲ کیلومتر مربع به‌طور کامل بر روی سازند گچساران قرار می‌گیرد و آب آشامیدنی بخشی از شهروندان استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان و همچنین آب کشاورزی دشت‌های لیشتر و خیر آباد گچساران را تامین می‌کند.

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی رکورددار دادگاه‌های علنی برخط شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه خفگی چوپان و گوسفندان
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • تشکیل ۶۵ پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش رهاسازی آب سد کوثر به ۱۷۰ متر مکعب بر ثانیه
  • سد کوثر گچساران سرریز کرد
  • تشکیل اتاق فکربا مشارکت مردم برای اجرایی کردن جهش تولید