Web Analytics Made Easy - Statcounter

ربیعی با اشاره به اهمیت ایفای وظیفه شرکت ‌های پتروشیمی در حوزه مسئولیت‌ های اجتماعی گفت: رضایت مردم در کنار صنعت پتروشیمی بر عملکرد این صنعت تأثیر مثبت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «جعفر ربیعی» در نشست بررسی فعالیت‌ های انجام شده پتروشیمی‌ های منطقه بندرماهشهر در حوزه مسئولیت‌ های اجتماعی و نیازمندی‌ های منطقه اظهار کرد: شرکت‌های تابعه این هلدینگ نسبت به وظایف خود در بُعد مسئولیت‌ های اجتماعی متعهد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل هلدینگ خلیج‌ فارس افزود: شرکت‌ های تابعه هلدینگ خلیج ‌فارس در موضوع شورای راهبردی و پرداخت حق السهم خود متعهد هستند و تأکید داریم که به واسطه ارتباط با شرکت عملیات غیرصنعتی و مجموعه مدیریت شهری نیازهای اساسی منطقه شناسایی و برای رفع آن چاره‌اندیشی شود.

 

وی تصریح کرد: مجموعه هلدینگ خلیج ‌فارس به‌ صورت تخصصی مطالعاتی را در زمینه مسئولیت‌ های اجتماعی آغاز کرده که نتایج این مطالعات می ‌تواند به شناسایی نیازهای اساسی منطقه برای توسعه هر چه بیشتر و رفع این مشکلات کمک کند.

 

ربیعی تأکید کرد: ما می دانیم علاوه بر وظیفه ‌ای که صنعت پتروشیمی در قبال مردم دارد، رضایت مردم در کنار صنایع پتروشیمی نیز می ‌تواند تأثیر مثبتی بر عملکرد و بازدهی این صنعت داشته باشد.

 

«محسن بیرانوند» فرماندار بندر ماهشهر نیز به بیان بخشی از نیازهای شهرستان پرداخت و دیدگاه موجود از سوی شرکت‌ های زیرمجموعه هلدینگ خلیج‌ فارس در بعد مسئولیت‌ های اجتماعی را مثبت دانست و ابراز امیدواری کرد: کمبودهای موجود هرچه زودتر برطرف شود.

 

در ادامه «مهدی محمدی» دادستان بندرماهشهر به بخشی از موضوعات و نیازمندی‌ های منطقه در ابعاد قضایی اشاره کرد و سپس هر یک از مدیران عامل حاضر در جلسه به بیان اقداماتی که در مدت اخیر در زمینه مسئولیت ‌های اجتماعی انجام داده‌ بودند پرداختند و آمادگی خود را برای ادامه و تقویت این اقدامات اعلام داشتند.

 

پایان پیام/662

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد استان بوشهر مسجد شب یلدا خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما طرح ملی فهما کانون های مساجد بندرماهشهر هلدینگ خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور از برگزاری پویش «مثبت ماه» ویژه ماه رمضان در راستای کمک به مددجویان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جواد حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پویش مثبت ماه ویژه ماه رمضان، پویش سازمان بهزیستی در پنج محور اساسی با محوریت برآورده کردن آرزوهایی همچون آرزوی ساختن یک خانه و زندگی (تامین جهیزیه مددجویان)، آرزوی ادامه تحصیل (بورسیه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش)، آرزوی شنیدن صدای مادر (تامین سمعک کودکان کم شنوا و تجهیزات توانبخشی)، آرزوی آینده شیرین برای ایتام (کمک به مهارت‌آموزی و رشد استعداد فرزندان بهزیستی) ️و آرزوی سربلندی بانوان سرزمینم (حمایت از بانوان سرپرست خانوار) طراحی شده است.

وی گفت: امید است هموطنان بتوانند با کمک‌های خود در این ماه عزیز در قالب پویش «مثبت ماه» کارهای خیر خود را انجام دهند.

بیش از 1.5 میلیون خانوار تحت پوشش چرخه مستمری سازمان بهزیستی هستند

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور راه‌های مشارکت در این پویش را تشریح کرد و گفت: خیران می‌توانند از طریق کد دستوری #123* و سامانه مشارکت سازمان به آدرس mosharekat.behzisti.ir و ارسال عدد یک به سامانه پیامکی 30000123 در این پویش مشارکت کنند.

حسینی همچنین شماره کارت 16 رقمی سازمان را نیز 6367957070707075 اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در سال گذشته روند حرکت اکثر شاخص‌ها و نمودارها مثبت شد
  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • موفقیت قابل توجه توزیع میوه در طرح تنظیم بازار فارس
  • بنابر نتایج یک نظرسنجی: ۵۷ درصد صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو رضایت ندارند
  • رضایت مسافران نوروزی از سفر به شیراز