Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ"علی شاملو" در تشریح این خبر اظهار کرد: با پشت سر گذاشتن غائله اغتشاشات اخیر، شناسایی ودستگیری عاملان و آشوبگران این حوادث در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های پلیسی، فردی که در تخریب اموال دولتی و سازمانی(خودرو گشت کلانتری) و شیشههای ساختمان برخی ادارات نقش عمدهای داشت را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: این فرد در جریان اغتشاشات به همراه چند نفر دیگر از همدستانش در محدوده خیابان ولیعصر(عج) از تخریب کنندگان اصلی بوده و افراد را به تخریب اموال عمومی تحریک می کرد که بلافاصله از سوی ماموران شناسایی شد.

شاملو با بیان اینکه تلاش برای دستگیری این فرد به علت متواری شدنش ادامه داشت تا اینکه در بامداد روز چهارم دی ماه در مخفیگاهش دستگیر شد افزود: وی برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهم در جریان اغتشاشات اخیر خسارتهای زیادی را به اماکن دولتی وارد آورده بود و نهایتا با قرار میلیاردی روانه زندان شد،خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر همدستانش همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شاملو در پایان با تاکید بر اینکه حساب افرادی که به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی هستند با عموم مردم جداست، گفت: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال اغتشاش و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد این عده معدود باعث بی‌نظمی و هرج و مرج شوند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران

 در پی وقوع یک فقره تیراندازی در محدوده محله "شوش" تهران، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک نفر را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش در محدوده محله "شوش"دستگیر کردند.

این گزارش حاکی است، متهم دستگیر شده فردی شرور و اراذل و اوباش می‌باشد و در حین دستگیری نیز از فرمان پلیسی تمرد و به سمت ماموران حمله ور شده بود.

گفتنی است، پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول