Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عاملان تحریک مردم در شبکه‌های اجتماعی به تجمع در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ‌عزیزاله ملکی‌ با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی رصد و پایش فضای مجازی موفق به شناسایی ۴ نفر از عوامل تحریک مردم به تجمع در شهرستان رشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: لیدر اغتشاشات شهر قدس دستگیر شد سرو مشروب و غارت گونی‌های پسته در اغتشاشات بنزینی

وی با بیان اینکه پس از اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس پلیسی، ۳ متهم مرد ۲۸، ۳۰  و ۴۰ ساله و یک زن ۳۱ ساله در اقدامی غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند افزود: در بررسی فنی از گوشی تلفن همراه متهمان، ادله تحریک مردم به ایجاد اغتشاش و تجمع در شهر رشت کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند، ایستاده و اجازه بی نظمی و هرج و مرج به مخلان نظم و امنیت مردم را نخواهد داد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین مقام قضایی نیروی انتظامی شهر رشت مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: فردی که اقدام به گروگان‌گیری ۲ جوان ۳۰ و ۳۵ ساله کرده بود، توسط مأموران انتظامی این استان در حاشیه شهرستان شاهرود دستگیر شد.

به گزارش فارس، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: روز گذشته در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در شهرستان شاهرود، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از مأموران زبده پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده، مشخص شد فردی ۳۵ ساله شرور که دارای سوابق کیفری متعدد بوده است، اقدام به ربایش ۲ جوان ۳۰ ساله کرده و از محل متواری شده بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: کارآگاهان پلیس در این راستا تحقیقات خود را آغاز کردند و توانستند مخفیگاه آدم‌ربا را ظرف ۲۴ ساعت در یکی از روستا‌های شاهرود شناسایی کنند.

موقوفه‌ای ادامه داد: مأموران انتظامی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه با شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند، علاوه بر رهایی گروگان‌ها به‌صورت صحیح و سالم، متهم را که قصد متواری شدن داشت، دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: متهم دستگیرشده در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان لب به اعتراف گشود و اذعان داشت که به علت اختلافات مالی که با یکی از بستگان گروگان‌ها داشت، نقشه ربودن آن‌ها را طراحی کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان از معرفی متهم به دستگاه قضائی پس از تکمیل پرونده مقدماتی خبر داد و تأکید کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند، قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کشف راز قتل پیرمرد لاهیجانی پس از ۳ سال
  • دستگیری عامل تیراندازی در سلسله
  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت