Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال امروز با هفت دیدار آغاز شد که در حساس‌ترین مسابقه مهرام میزبان ذوب‌آهن بود و با نتیجه ۸۳ بر ۸۰ برابر حریفش تن به شکست داد. ذوب آهن که در هفته گذشته درگیر حواشی دیدار با شهرداری گرگان بود و در نهایت با اعلام فدراسیون باخت فنی گرفت امروز توانست قهرمان نیم‌فصل را مغلوب کند و نشان دهد جزو مدعیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب توجه این بود که رامین طباطبایی زئیس فدراسیون در نشست خبری خود درباره حواشی شهرداری گرگان و ذوب آهن گفته بود: این دو تیم رقیب هم نیستند و ذوب آهن تیم دهم و گرگان تیم دوم جدول است و نباید مسابقه‌شان حاشیه داشته باشد. حالا ذوب آهن با شکست دادن مهرام که صدرنشین لیگ بود نشان داد که یک رقیب جدی برای بالانشینان است.

در دیگر دیدارهای برگزار شده شهرداری گرگان با نتیجه ۸۵ بر ۷۶ شهرداری بندرعباس را برد، شیمیدر قم در قزوین تیم شورا و شهرداری این شهر را ۷۱ بر ۵۷ مغلوب کرد و آویژه صنعت مشهد نیز ۶۸ بر ۵۶ توفارقان آذرشهر را شکست داد. دیدار تیم‌های مس کرمان و رعد پدافند و اکسون تهران و نفت آبادان نیز درحال برگزاری است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین

به گزارش خبرنگار مهر، از گروه A مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفت که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید.

در دیگر دیدار گروه A هم تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

در گروه B تیم‌های ازبکستان و استرالیا با هم دیدار کردند که این بازی با پیروزی ۳ بر ۲ به سود ازبکستان خاتمه یافت.

در آخرین دیدار امروز هم از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های عربستان و عراق با هم دیدار خواهند کرد.

تیم ملی فوتسال ایران هم که با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین هم گروه است فردا پنجشنبه در نخستین دیدار خود از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف افغانستان خواهد رفت.

کد خبر 6081199

دیگر خبرها

  • پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • آغاز نیمه نهایی با جدال مدافع قهرمانی و پرافتخارترین تیم
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد