Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:11:19 GMT

شاگردان صادقی همچنان روی نوار پیروزی

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۵۷۷۵۰

شاگردان صادقی همچنان روی نوار پیروزی

ایسنا/اصفهان هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان ایران با برگزاری ۳ دیدار در شهرهای تهران، اصفهان و قم پیگیری شد.

در هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور امروز پنجشنبه ۵ دی ماه دو تیم ذوب آهن اصفهان و شهرداری قزوین در سالن ملت اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار شاگردان فریبا صادقی توانستند در ۳ ست متوالی با نتایج (۱۹-۲۵، ۱۷-۲۵و ۹-۲۵) به آسانی از سد قزوین گذر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ست اول شاهد بازی پایاپایی از دو تیم شاهد بودیم اما در ست های دوم و سوم این ذوب آهن بود که توانست مقتدرانه بازی را در دست بگیرد و تعویض های پیاپی ایراندوست هم راه چاره ای برای قزوینی های جوان نشد. پس از جدال ۹۰ دقیقه ای دو تیم این ذوب آهن بود که ۳ امتیاز این دیدار را به نام خود کرد.

دیدار دیگر نماینده اصفهان یعنی باریج اسانس کاشان در لیگ برتر با تیم پیکان به دلیل حضور بازیکنان این تیم ها در اردوی تیم ملی تا پس از اتمام مسابقات انتخابی المپیک بانوان به تعویق افتاد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال بانوان دیروز در دیدار دوستانه به مصاف باریج اسانس رفت، کادر فنی تیم ملی به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم ملی این دیدار را در ۴ ست برگزار کردند که سهم هر تیم پیروزی در ۲ ست بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر والیبال بانوان صادقی تیم ملی والیبال شهرداری قزوین تیم پیکان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی فوتسال ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

ابتدا بهروز عظیمی برای ایران گلزنی کرد ولی قرقیزها خیلی زود به بازی برگشتند و با شوت آمان‌بائف دونیربک به گل تساوی دست یافتند. سالار آقاپور و سعید احمدعباسی در ادامه توانستند دو بار دیگر برای ایران گلزنی کنند.

در ادامه ایران دو گل دیگر به ثمر رساند و موقعیت سنجی مهدی کریمی باعث شد تا ایران گل چهارم را نیز وارد دروازه قرقیزستان کند و خیال ملی‌‍‌پوشان را بابت پیروزی راحت کند. او در ادامه زننده گل پنجم ایران نیز بود و توانست با ظرافت توپ را به گوشه دروازه قرقیزستان برساند. دفاع قرقیزستان که شیرازه‌اش پاشیده شده بود در ادامه یک پنالتی داد که حسن‌زاده به زیبایی آن را به گل تبدیل کرد تا ایران ۶ بر یک این دیدار را برنده شود.

ایران در نیمه نهایی با برنده دیدار ازبکستان و ویتنام روبرو خواهد شد و با توجه به حذف زودهنگام ژاپنی‌ها شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در قاره کهن را دارد.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده و تاجیکستان نیز با برتری برابر افغانستان به جام جهانی رسید و علاوه بر این دو تیم، ۳ تیم دیگر از آسیا به جام جهانی راه خواهند یافت.

تیم ملی فوتسال ایران در دوره قبل این رقابت‌ها به دیدار نهایی راه یافته بود ولی با شکست برابر ژاپن در رده دوم قرار گرفت.

کد خبر 846975 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتسال و فوتبال ساحلی

دیگر خبرها

  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی در روز حذف سامورایی‌ها
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)