Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک جنگنده شیاطین سرخ امیدوار است تیمش مقابل شاگردان استیو بروس به روند کسب پیروزی برگردد.

طرفداری- اسکات مک تومینای امیدوار است منچستریونایتد مقابل نیوکاسل به نتیجه خوبی دست پیدا کند ولی از سرسختی حریف تیمش اطلاع دارد.

به گزارش کرونیکل لایو، دیدار رفت دو تیم در سنت جیمزز پارک با برد 1-0 نیوکاسل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک 23 ساله شیاطین سرخ در آستانه بازی ساعت 21:00 امشب گفته است:

می‌دانیم تیم خوبی در اختیار داریم ولی بازی کردن مقابل این حریف آسان نیست؛ این را با توجه به سرمربی تیم و بازیکنانی که دارند می‌گویم. تعدادی بازیکنان با تجربه هم در اختیار دارند. کار سختی داریم. هیچ بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد که بتوان به راحتی در آن برنده شد. با این حال مشتاق حضور در این مسابقه هستیم. طبیعتا باکسینگ دی برهه خاصی برای طرفداران است که در تعطیلات به سر می‌برند، بنابراین امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی مقابل نیوکاسل داشته باشیم. می‌دانیم خطرناک هستند و از تهدیدات‌شان خبر داریم. ولی همان طور که گفتم، این روزها همه تیم‌های لیگ برتری بازیکنان خوبی در اختیار دارند؛ پس فقط باید آن‌ها را خنثی کنیم و بازی خودمان را انجام بدهیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

رئال مادرید با برتری مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. در این بازی دروازه بان رئال مادرید عملکرد درخشانی از خود چه در جریان بازی و چه در ضربات پنالتی نشان داد.

دانلود (16.9MB)

دیگر خبرها

  • عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد