Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، بهدانی معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری بیرجند گفت: به پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر بیرجند، مؤدیانی که عوارض ساختمانی خود را در بازه‌های زمانی ۲۰ دی تا ۲۰ اسفند به صورت نقدی پرداخت کنند از تخفیف ۲۰ درصدی برخوردار می‌شوند.

او افزود: این اقدام به منظور رونق صنعت ساختمان و بستر سازی برای ایجاد اشتغال و کمک به توسعه شهری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهدانی بیان کرد: راهکار بازگشت بازار ساختمان به مسیر رونق و پویایی، اجرای سیاست‌های حمایتی و تشویقی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری اظهار کرد: با اعمال سیاست‌هایی که شهرداری در جهت تحرک بخشی به حوزه ساختمان انجام می‌دهد بخش قابل توجهی از نقدینگی شهروندان به سمت بازار مسکن هدایت و با افزایش حجم معاملات و سطح تقاضا به مرور زمان رونق به صنعت ساختمان بر می‌گردد.

او از شهروندان خواست با پرداخت به موقع عوارض، شهرداری را در ارائه خدمات بهتر در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری از جمله آسفالت معابر، جمع آوری پسماند، نگهداری و توسعه فضای سبز و اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی یاری کنند.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار مسکن شورای اسلامی عوارض ساختمانی فضای سبز مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مرتضی پیری اظهار کرد: در تهیه و تدوین بودجه و لایحه عوارض و خدمات شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ مراعات حال شهر و شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با عنایات استاندار آذربایجان غربی منابع مالی و اعتباری خوبی از سهم شهرداری برای توسعه شهر و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان از ارگان‌ها جذب شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات شهر ارومیه یکی از اهداف شورای اسلامی شهر ارومیه است.

پیری تصریح کرد: در مجموعه مدیریت شهری اولویت کاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بوده و در تلاش هستیم برای حل مشکلات مدیریت شهری بویژه معضل ترافیک برنامه‌ریزی و اقدام لازم را انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: از امام جمعه و دستگاه قضا خواهشمندیم با عواملی که باعث عقب افتادگی و کاهش سرعت توسعه شهر ارومیه می‌شوند، برخورد کنند؛ چرا که تاوان این تسویه حساب‌های سیاسی را مردم پرداخت می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • تاکید صفری بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت