Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با تاکید براینکه باید مشکلات روز مردم را دریابید، تاکید کرد: به فرموده رهبری باید به دهه شصت برگشت که مردم به فکر همه بودند و غم دیگران را مانند غم و مشکل خود بدانند و برای رفع آن تلاش کنند و هر خانه باید خیریه شود.

حسین یکتا، ۵ دی ماه در دومین همایش بانوان فعال در عرصه هیأت که در سالن وصال مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، با ذکر این مطلب که  هیأت باید سبب تحکیم بنیان خانواده شود گفت: نخستین جلسه هماهنگی بانوان هیأتی و مدیران هیأت مذهبی در قم برگزار شده که سال‌ها منتظر این رخداد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جبهه انقلاب فرهنگی تشکیل شده که باید در این عرصه یک جبهه شد تا بتوان به نتیجه رسید. اردیبهشت سال ۹۲ پس از فتنه ۸۸ خدمت مقام معظم رهبری رسیدم و ایشان از ما خواستند که جبهه انقلاب فرهنگی را برپا کنید ما نیز این امر را پیگیری کردم و به صورت مردمی و هیأتی بدون وصل بودن به جریان یا افراد خاصی فعالیت می‌کنیم.
وی گفت: در کشور هیأت‌های زیادی داریم و رهبری فرمودند شما انقلابی‌ها باید جبهه شوید زیرا از مجموعه‌های تک تک کاری برنمی‌آید به دلیل اینکه روبروی ما جبهه تشکیل شده است.

یکتا به بانوان هیأتی تاکید کرد: در هر شهر و دیاری اقدام زیبای هیأتی انجام می شود. با هم همراه شوید و به یکدیگر آموزش دهید.

وی ادامه داد: بسیاری از بانوان فعالیت‌های هنری و گروهی فعالیت رسانه‌ای و بسیاری کار خیریه انجام می‌دهند و این جلسه نقطه عطفی برای شروع کارها در جهت اجرای فرمایش رهبری است و می‌تواند در بخش‌های مختلف توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه وضعیت مشکلات کشور ما امروز جدی‌تر شده است، افزود: هر چند امروز دستاوردهای گسترده‌ای داشته‌ایم اما هم اکنون از جنگ نرم به جنگ اقتصادی رسیدیم و هم اکنون جنگ اجتماعی خودنمایی می‌کند و باید در این راستا قدم گذاشت.
بودجه کشور مبنای برنامه‌ریزی نیست؛ مردم وارد صحنه شوند.

این راوی و فعال حوزه دفاع مقدس عنوان کرد: رهبری راهکار کنونی را این می‌دانند که ید بیضا را درآورید و عصای موسی را بیندازید یعنی معجزه کنید رهبری می‌فرمایند بودجه مبنای برنامه‌ریزی نیست و مردم باید وارد صحنه شوند.

وی با اینکه نباید اعتماد به نفس خود را از دست داد گفت:۴۰ سال از انقلاب گذشت و سیاهی به ذغال ماند و می‌ماند و شکست سیاست‌های دشمنان را یهودیان، دشمنان و ترامپ و در مرحله اول رهبری می‌دانند اما ما هنوز این را قبول نداریم.

وی با تاکید براینکه باید مشکلات روز مردم را دریابید، تاکید کرد: به فرموده رهبری باید به دهه شصت برگشت که مردم به فکر همه بودند و غم دیگران را مانند غم و مشکل خود بدانند و برای رفع آن تلاش کنند و هر خانه باید خیریه شود.

وی با تاکید براینکه باید مشکلات روز مردم را دریابید، تاکید کرد: به فرموده رهبری باید به دهه شصت برگشت که مردم به فکر همه بودند و غم دیگران را مانند غم و مشکل خود بدانند و برای رفع آن تلاش کنند و هر خانه باید خیریه شود.یکتا با بیان اینکه نبرد عزم‌ها و اراده‌ها شروع شده و باید جبهه شد، اظهار کرد: هر کس باید به نحوی که می‌تواند در این راستا تلاش کند و شبکه اجتماعی کارآفرینی اقتصاد مقاومتی کتاب‌خوانی داشته باشد.

وی به بانوان و مدیران هیأت‌های مذهبی کشور توصیه کرد: نسبت به اقدامات عظیم اجتماعی و برای مشکلات مردم و نوآوری و علمی و به روز کار کردن فکر کنید و جوانان و افراد تحصیل کرده را جذب کنید.

وی با بیان اینکه درایت و تفکر لازمه رسیدن به مقاصد اسلامی است، اظهارداشت: از کشورهای دیگر به ایران می‌آیند که تجربه‌های هیأت‌های بانوان را کسب کنند لذا باید هیأت را تمدنی و جهانی دید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا بند ناف کشور و اقتصاد به بند ناف دلار بسته شده؟

روزنامه اطلاعات در یادداشتی نوشت: به چه دلیل باید با یکی دو خبر و اتفاق، بازار بورس چنان رنگ سرخ بگیرد که گویا یک سطل خون، بر نماد تالار پاشیده‌اند؟ چرا باید بند ناف کشور و اقتصاد و کسب و کار مردم این همه به بند ناف دلار بسته باشد؟

علیرغم موفقیت‌های دفاعی و نظامی کشور، در حوزه اقتصاد تقریباً هیچ هماهنگی و نقشه راهی که در این جنگ گسترده مقوم جبهه رویارویی موفقیت آمیز و کم آسیب باشد وجود ندارد.

در حوزه‌های اجتماعی و در نگه‌داشت سرمایه‌اجتماعی که در این نبرد بهترین پشتوانه است نیز ضعف‌های اساسی داریم و گاه کار‌هایی می‌کنیم که به اعتماد و آرامش مردم لطمه می‌زند و حتی آزارشان می‌دهد.

چرا باید بند ناف کشور و اقتصاد و کسب و کار مردم این همه به بند ناف دلار بسته باشد؟ به چه دلیل باید با یکی دو خبر و اتفاق، بازار بورس چنان رنگ سرخ بگیرد که گویا یک سطل خون، بر نماد تالار پاشیده‌اند؟ چرا باید شاهد نوسان‌های متعدد ارزی و تورمی در جامعه باشیم که دستمان را در پوست گردو بگذارد و بر شدت محافظه کاری ما بیفزاید؟

بخش مهمی از این نوسانات محصول بی‌تدبیری سیاستگذاری‌های نادرست، تأخیر در انجام اصلاحات ساختاری و بی‌دانشی یا کم دانشی در نظام تصمیم‌گیری است.

یادمان باشد که اگر مشکلات این حوزه را رفع نکنیم و به مشکلات مردم بی‌توجه بمانیم و همچنان بستر رشد فساد و رانت و تبعیض و نابرابری گسترده باشد و گرانی و تورم و بیکاری و فاصله‌های طبقاتی هر روز فشارش را بر گلوی اکثریت مردم بیشتر و بیشتر کند، قادر به پیروزی در این نبرد نخواهیم بود.

این سوی جبهه اگر مهم‌تر از آن سوی جبهه نباشد، هیچ کمتر از آن نیست.

نویسنده: فتح الله آملی

دیگر خبرها

  • تحولات اوکراین|اوضاع در جبهه نبرد به نفع مسکو تغییر کرده است
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • پارک‌های بانوان شهر خرم‌آباد ساماندهی می‌شوند
  • بهترین فیلم‌های ایرانی دهه شصتی (+عکس)
  • ۱۳ هزار فقره تسهیلات بانکی به مردم استان سمنان پرداخت شد
  • طرح «زندگی با آیه‌ها» گویای پیوند همیشگی مردم با قرآن است
  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • چرا بند ناف کشور و اقتصاد به بند ناف دلار بسته شده؟
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد