Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود جمیلی کرمانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان اظهار داشت: تخصیص سهمیه بنزین یارانه‌ای ناوگان سواری حمل و نقل عمومی، از اول بهمن‌ماه بر اساس پیمایش آغاز شده است.
وی افزود: در ابتدای طرح سهمیه‌بندی بنزین، دریافت و تخصیص سوخت یارانه‌ای برای ناوگان عمومی سواری در نظر گرفته نشده بود اما بلافاصله، اقدامات لازم در این خصوص انجام شد تا زمینه خدمات رسانی بهتر به مسافران در جاده‌ها فرآهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمیلی کرمانی تصریح کرد: تخصیص سوخت یارانه‌ای ویژه ناوگان سواری عمومی، بر اساس پیمایش و جابه‌جایی مسافر بوده و اگر راننده وسیله نقلیه سواری با پلاک عمومی، متقاضی دریافت سوخت یارانه‌ای باشد بایستی صورت وضعیت خود را با کد رهگیری ارائه دهد.
وی بیان داشت: رانندگان حمل و نقل مسافر در جنوب کرمان باید الزاما در جاده‌های شهری مسافر جابه جا کرده باشند و صورت وضعیت آنها از سوی شرکت‌های حمل و نقل با کد رهگیری تایید شده باشد.
وی ادامه داد: رانندگان و دارندگان ناوگان مسافر پلاک عمومی، برای دریافت سهمیه سوخت، صورت وضعیت دی‌ماه خود را تهیه و در صورت نقص در مدارک، آنها را کامل کنند.
 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان تصریح کرد: رانندگان ناوگان سواری عمومی، باید در سامانه این اداره کل ثبت نام و مشخصات خود و ناوگان را وارد کنند تا مشمول دریافت سوخت یارانه‌ای شوند.
وی گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پیش از این در شناسایی رانندگان واقعی برای اختصاص سهمیه لاستیک و بیمه تکمیلی از سامانه پیمایش استفاده کرده بود و اکنون قرار است در بخش سهمیه بندی بنزین هم از این روش استفاده کند.  
جنوب استان کرمان  ۲۰ شرکت حمل و نقل مسافر و ۵۰۰ تاکسی بین شهری فعال در حوزه حمل و نقل مسافر دارد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر را تحت پوشش دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 بنزین حمل و نقل حمل و نقل عمومی مسافران وسیله نقلیه قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی

رئیس سازمان حملو نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: در فروردین سال‌جاری بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد جابه‌جا شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، مهرداد میرزائیان با اشاره به تعداد ترددهای انجام شده طی یک ماه گذشته اظهار کرد: در بخش ملکی ۲۲۶ هزار و ۲۱۹ مسافر و در بخش خصوصی ۶۹۴ هزار و ۴۳۱ مسافر از ناوگان حمل‌ونقل استفاده کردند.

وی افزود: افزایش این تعداد مسافر به این دلیل است که ممکن است یک نفر در روز چند بار با اتوبوس‌های خطوط مختلف در شهر سفر انجام داده باشد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: همچنین طی یک ماه گذشته ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس به فروش رسیده است.

میرزائیان ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان در حال حاضر سه هزار کارت بلیت الکترونیکی دیگر خریداری شده است که به زودی تحویل سازمان خواهد شد.

کد خبر 746854

دیگر خبرها

  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • این تعداد خودرو سهمیه سوخت نمی گیرند
  • عدم تخصیص سهمیه سوخت به ۲۳ هزار تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث