Web Analytics Made Easy - Statcounter

برادر شهید سید مرتضی شفیعی گفت: با حضور خانواده‌های معظم شهدا آئین بزرگداشت سی و سومین سالگرد شهدای عملیات کربلای ۴ در اهواز برگزار می‌شود. ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن سی و سومین سالگرد عملیات کربلای 4 مراسم یادبود شهدای گلگون کفن این عملیات با حضور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در اهواز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: این مراسم روز جمعه ششم دی ماه همزمان با 29 ربیع‌الثانی سال 1441 هجری قمری از ساعت 7 صبح آغاز می‌شود که همگان یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای 4 را گرامی می‌دارند.

برادر شهید شفیعی عنوان کرد: در مراسم بزرگداشت سالگرد شهدای عملیات کربلای 4 در اهواز، یاد و خاطره طلبه شهید سید مرتضی شفیعی از شهدای این عملیات نیز گرامی داشته می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در این برنامه دعای پرفیض ندبه توسط مداحان اهل بیت(ع) به یاد شهدای عملیات کربلای 4 و شهید سید مرتضی شفیعی قرائت می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی اضافه کرد: مراسم بزرگداشت سالگرد شهدای عملیات کربلای 4 در مسجد آیت‌الله شفیعی اهواز واقع در میدان شهدا نبش خیابان آزادگان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این آیین حضرت آیت‌الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و پدر طلبه شهید سیدمرتضی شفیعی نیز حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، طلبه شهید سیدمرتضی شفیعی به عنوان فرزند دوم آیت‌الله سید علی شفیعی در 22 فروردین ماه سال 1346  در اهواز دیده به جهان گشود و پس از طی دوران کودکی به تحصیل علوم دینی پرداخت.

این شهید والامقام که طلبه علوم دینی حوزه‌های علمیه اهواز و قم بوده است در تاریخ 4 دی ماه سال 1365 در اروندرود به فیض شهادت نائل آمد و پس از 15 سال پیکر مطهرش به اهواز منتقل شد.

شهید شفیعی در سن 19 سالگی در عملیات کربلای 4 به شهادت رسید و نام خود را در دفتر 23 هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

جانباز دفاع مقدس خوزستانی آسمانی شدتشییع پیکر جانباز شهید «احمد نعلچی» در کاشان به روایت تصویرپیکر پاک شهید موسوی‌ممبینی در ایذه تشییع شد

پیکر مطهر شهید شفیعی در چهارم خردادماه سال 1380 پس از تشییع در اهواز، در مقبره خانوادگی‌اش، در بقعه متبرکه علی ابن مهزیار اهوازی آرام گرفت و زیارتگاه عاشقان شد.

شهرستان اهواز شهدای زیادی را به اسلام تقدیم کرد که شهید نجف نوری، شهید نادر یزدانیان، شهید غلامرضا پشم فروش، شهید شاکر فرجی، شهید محمدرضا پناهی، شهید سروش آبادی، شهید وحید نظری، شهید وحید طیبی، شهید حسنعلی فربهی، شهید حبیب کردونی، شهید رحیم ناصریان، شهید بهرام سینائی، شهید محمد یوسفی، شهید منصور بوعذار، شهید مجید نائینی، شهید عبدالمجید کردونی، شهید محمود طیبی، شهید سید عبدالمنعم موسوی، شهید جعفر صبوحی، شهید علی زندی، شهید غلامرضا شوهانی، شهید محمدرضا صباغ، سرباز شهید بیژن ماسوریان، شهید خالد ماموسیان، شهید رضا عباباف، شهید عبدالکاظم حیدری، شهید احمد مستعان، شهید غلامرضا الهی، شهید علی خانچین، شهید جاسم چلداوی و شهید سید مرتضی شفیعی از جمله آنها هستند.

انتهای پیام/ ع

R41468/P1494/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۵۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ، یادواره شهدای کنسولگری ایران در دمشق و سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد صاحب‌الزمان عج شهرستان لنده برگزار شد.  فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنده در این مراسم با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان و اجلاسیه شهدای شهرستان لنده گفت: یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی و معنوی استان کهگیلویه و بویراحمد بحث برگزاری دومین کنگره شهدای استان و اجلاسیه شهدای شهرستان لنده است. سرهنگ روح اله ویسی افزود: اجلاسیه شهدای شهرستان لنده در سالروز سوم خرداد در محل استادیوم ورزشی شهر لنده با حضور میهمانان لشکری و کشوری برگزار خواهد شد. وی گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف عالی برگزاری اجلاسیه ترویج فرهنگی و سیره شهدا و معرفی هرچه بهتر به نسل جوان است و راه و یاد شهیدان مدافع حرم برای همیشه ماندگار و جاودان است و این نشان‌دهنده فرهنگ و تفکری است که ریشه در عاشورا دارد. ویسی گفت: عملیات وعده صادق نمونه‌ای وعده الهی در برخورد قاطع با ستمکاران و جنایت‌کاران بود که اقتدار و توان دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی را به جهانیان آشکار کرد. این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت ولی‌عصر (عج) شهرلنده و پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • برگزاری آئین میهمانی آلاله‌ها در لرستان
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • اجلاسیه ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود