Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@00:47:10 GMT

آب آشامیدنی برخی مناطق رضوانشهر قطع شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۰۰۴۹

آب آشامیدنی برخی مناطق رضوانشهر قطع شد

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهندس سیدحسین کاظم‌زاده، پنج‌شنبه شب(۵ دی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به علت وزش تندباد و نوسانات برق، پمپ چاه اصلی و شماره یک ما که تأمین کننده اصلی آب شرب شهروندان رضوانشهر، استان گیلان بود دچار سوختگی و از مدار خارج شد.

 وی ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مردم رضوانشهر افزود: گروه اتفاقات و نیروهای فنی امور آب و فاضلاب شهری بلافاصله با حضور در محل در تلاش برای رفع مشکل هستند تجهیزات مورد نظر و لازم را در محل برای نصیب آماده کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کاظم‌زاده افزود: هم اکنون بخش هایی از شهر با افت فشار و بعضی نقاط نیز آب قطع می باشد که تلاش بی وقفه برای رفع این مشکل ادامه دارد.

 شهرستان رضوانشهر بیش از ۹ هزار مشترک آب شرب شهری دارد که قطع ناگهانی آب شرب در برخی مناطق ساکنان آن را با مشکل مواجه کرده است.

این شهرستان با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و دو شهر به‌نام‌های رضوانشهر و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 473573 برچسب‌ها استان گیلان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ صفیه رجبی افزود: نخستین دوره از دیروز با ۴۰ کارآموز در شهرستان ماسال آغاز شده و به تدریج در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد. وی ارتقای مهارت قالی بافان را یکی از عوامل ترغیب این صنف، برای تولید قالی و فرش‌های اصیل دانست و گفت: این دوره‌های مهارت آموزی نقش مهمی در فراگیری روش‌های نوین هنر در ارتقای این صنعت دارد. رئیس اداره فرش صمت گیلان؛ افزایش بهره وری در بافت انواع قالی و فرش و کاهش هزینه‌های تولید این را از دیگر مزایای دوره‌های آموزشی عنوان کرد. وی در پایان تصریح کرد: قرار است، دوره ارتقای مهارت قالی بافان برای ۳۵۰ نفر از فعالان حوزه فرش دستبافت، در قالب ۵ دوره آموزشی، طبق دستورالعمل‌های مرکز ملی فرش ایران برگزار، و برای شرکت کنندگان گواهینامه مهارت صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی
  • لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت
  • رفع تصرف زمین‌های دولتی در شهرستان لاهیجان
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • سایت پسماند سراوان، درد بی درمان گیلان/ از جمع آوری سطل‌های زباله تا بحران زباله در آینده نزدیک + فیلم