Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@02:04:59 GMT

پادکست حقوقی (۱۷) / دانستنی‌های احکام غیابی

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۰۱۴۱

پادکست حقوقی (۱۷) / دانستنی‌های احکام غیابی

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- طبق ماده ۴۰۶ قانون آیین دادرسی کیفری چنانچه رای دادگاه که به صورت غیابی صادر شده مبنی بر محکومیت متهم باشد ظرف بیست روز از تاریخ ابلاغ واقعی قابل واخواهی در همان دادگاه می‌باشد. تاریخ انتشار: 08:00 - 06 دی 1398 - کد خبر: ۵۷۵۹۶۴

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر ببینید: پادکست حقوقی (۱۱) / آیا خرید خودرو با اوراق هویتی دیگران قانونی است؟ پادکست حقوقی (۱۰) / مجازات سوء استفاده صاحبان دسته چک چیست؟ پادکست حقوقی (۹) / آیا فسخ یک طرفه قرارداد بین کارگر و کارفرما قانونی است؟ پادکست حقوقی (۸) / پرداخت حق بیمه توسط کارفرما اجباری است؟

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشنامه حقوقی وکیل آنلاین پادکست حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۰۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در شهرداری سنندج

شهردار سنندج با صدور احکام جداگانه‌ای چندین معاون، مدیران مناطق، نواحی منفصل شهری و روسای برخی سازمان‌های تابعه شهرداری را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیدانور رشیدی، شهردار سنندج با صدور احکام جداگانه‌ای چندین معاون، مدیران مناطق، نواحی منفصل شهری و رؤسای برخی سازمان‌های تابعه شهرداری را منصوب کرد.

بر اساس این احکام، سامان ساعدی به عنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی، علی اصغری به عنوان سرپرست سازمان خدمات شهری، حمید کریمی به عنوان شهردار منطقه یک و فواد کریمی به عنوان شهردار منطقه ۴ منصوب شدند.

عرفان فتحی نیز به عنوان شهردار منطقه ۳، فایق عبدالحکیمی به عنوان سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی و فضای شهری، مهدی زندیه به عنوان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و داریوش ورمزیار به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد منصوب شدند.

همچنین امید وزیر به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر، کومار بابایی‌نژاد به عنوان سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج و زاهد ساعدپناه نیز به عنوان سرپرست مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری سنندج منصوب شدند.

کد خبر 745159

دیگر خبرها

  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • اجیری و مزدوری در اسلام مکروه است / نباید تمام حیثیت علمی و عملی انسان در اختیار کارفرما باشد
  • با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم ؛ انتقاد صریح اژه ای از برخی احکام قضایی   | ویدئو
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • کسب رتبه اول دادگستری استان ایلام در اجرای احکام کیفری در کشور
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • بیانیه جامعه مدرسین در حمایت از اقدامات قانونی و حقوقی فراجا