Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار حاجی محمد مهدیان‌نسب ‌پنج‌شنبه ۵ دی در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی ناآرامی‌های اخیر در آبان ماه ۹۸ به بهانه سهمیه‌بندی بنزین و سوءاستفاده برخی افراد فرصت‌طلب شناسایی و دستگیری عوامل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی دورود در بررسی‌های به‌عمل‌آمده و با انجام اقدامات اطلاعاتی با هماهنگی مقام قضائی یک لیدر و سه نفر از عوامل اصلی آشوب‌ها را در سطح شهرستان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لرستان اضافه کرد: دستگیرشدگان به جرم خود مبنی بر ترغیب شهروندان به اغتشاش و آشوب اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

کد خبر 473583 برچسب‌ها اعتراضات - بنزین استان لرستان بنزین - وقایع آبان 98

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اعتراضات بنزین استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی تجری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در یکی از خیابان‌های گرگان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که دو مرد میانسال از ناحیه دست هدف ضربات سلاح سرد قرار گرفته‌اند که به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد شخصی با یک دستگاه خودرو سواری با سرعت زیاد در حال رانندگی بوده که شهروندان به وی تذکر می‌دهند، لذا متهم با عصبانیت با قمه به سمت آنها حمله ور و آنها را مجروح و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری گفت: با اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی، متهم در کمتر از ۳ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088011

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • پشت‌پرده توافق اخیر ارمنستان و آذربایجان/ چرا پوتین و اردوغان مخالفند؟
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • ناپایداری آب شرب در سرزمین آب‌ها/ تغییرات اقلیمی از عوامل چالش کمبود منابع پایدار آب در لرستان
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند