Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:56:53 GMT

۲۰۱۹ بدترین سال گلزنی رونالدو در یک دهه اخیر

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۰۵۴۳

۲۰۱۹ بدترین سال گلزنی رونالدو در یک دهه اخیر

مهاجم پرتغالی در سال ۲۰۱۹ عملکرد چندان خوبی نداشت و تنها ۳۹ گل به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا و به نقل از کوریره‌دلااسپورت، کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی در سال ۲۰۱۹ تنها ۳۹ گل به ثمر رساند. او ۲۵ گل برای یوونتوس و ۱۴ گل برای تیم ملی پرتغال به ثمر رساند و با مجموع ۳۹ گل سال ۲۰۱۹ را به اتمام رساند که بدترین آمار گلزنی او در یک دهه اخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مهاجم ۳۴ ساله البته توانست قهرمانی در سری A ایتالیا را به دست بیاورد و همراه تیم ملی پرتغال نیز لیگ ملت های اروپا را کسب کرد. 

رونالدو با این تعداد گل در رده ششم برترین گلزنان سال جای گرفته است جایی که روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ بالاتر از لیونل مسی با ۵۴ گل زده در صدر قرار دارد. 

مهاجم پرتغالی در سال ۲۰۱۳ توانست ۶۹ گل در یک سال به ثمر برساند که آمار فوق العاده چشمگیری بود ولی از آن سال به بعد او در گلزنی افول داشته است. سال بعد یعنی ۲۰۱۴، رونالدو ۶۱ گل به ثمر رساند. سال بعد در ۲۰۱۵ این آمار به ۵۷ گل رسید و سال ۲۰۱۶ نیز او ۵۵ گل به ثمر رساند.

در دادامه رونالدو در سال ۲۰۱۷ توانست ۵۳ گل به ثمر برساند و سال ۲۰۱۸ که سال جام جهانی نیز بود او ۴۹ گل به ثمر رساند و امسال سال ۲۰۱۹ او ۳۹ گل در یک سال به ثمر رساند که به خوبی افول او را در گلزنی نشان می‌دهد. 

باید دید رونالدو در سال جدید میلادی چه عملکردی در گلزنی خواهد داشت و می تواند جلوی افول گلزنی خود را بگیرد یا خیر. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!

محمد درویش، فعال محیط زیست نوشت: وقوع سیلاب و بارندگی مطلوب در پارک ملی کلاه‌قاضی اصفهان در طول چند ساعت اخیر، بی‌شک یکی از بهترین اتفاقات برای زیستگاهی است که شکاف‌های ناشی از فرونشست زمین، در آن بیداد می‌کند. 

یادمان باشد سیل برای سرزمین‌های خشک همواره نشانه برکت و ارتقای حاصلخیزی خاک است. اگر خسارت می‌زند، نشانه نابخردی و ناتوانی ما در تبدیل چالش به فرصت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # بارش باران ، اصفهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • اصلاحیه‌ای به کام بازار
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)