Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر حقوقی وزارت علوم گفت: پرونده‌های مربوط به جذب بورسیه‌ها در دانشگاه‌ها تقریبا حل شده و عملا موضوع انفصال از خدمت روسای دانشگاه‌های مرتبط منتفی شده است.

حسین آقابابایی مدیرکل دفتر حقوقی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس در پیگیری سرانجام پرونده‌ خبرساز جذب بورسیه‌ها در دانشگاه‌ که با شکایت شاکیان در دیوان عدالت اداری، منجر به صدور حکم اولیه انفصال از خدمت برای چند رئیس دانشگاه شده بود، اظهارداشت: مراحل جذب این افراد در دانشگاه‌ها در حال طی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، به این ترتیب می‌توان گفت که موضوع پرونده‌های مربوط به بورسیه‌ها تقریبا حل شده است؛ به این معنی که رای‌هایی که عنوان می‌شود صادر شد اما پس از حل شدن موضوع، عملا دیگر موضوع انفصال از خدمت منتفی شد.

وی خاطر نشان کرد: خبر تازه‌ای در این باره نیست و اخبار قدیمی در این باره هر از چندگاهی بازنشر می‌شود.

به گزارش فارس، معاون قضایی امور اداری و استخدامی دیوان عدالت اداری به تازگی بار دیگر از صدور حکم انفصال برای ۴ رئیس دانشگاه در جریان عدم تمکین به قانون در ماجرای جذب بورسیه‌های خبرساز خبر داده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت علوم فناوری دانشگاه دیوان عدالت اداری بورسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی

هوشنگ نصیرزاده درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

 

 

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی