Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرور سابقه دار با تیرکمان کشی و ساچمه های سنگین اقدام به شکستن شیشه های بانک ها و فروشگاه های زنجیره ای می کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابراهیم قاضی پور رییس کلانتری 137 نصر با اعلام این خبر گفت: در چند روز گذشته اخباری مبنی بر شکسته شدن شیشه چند بانک، سوپرمارکت و فروشگاه های زنجیره ای با شئی سنگین از سوی یک فرد به ماموران کلانتری مخابره شد که تیمی از ماموران تجسس کلانتری 137 نصر برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران تجسس کلانتری با حضور در محل های تخریب شیشه ها تحقیقات را آغاز کردند و توانستند سرنخ های از عامل این تخریب ها که یک شرور سابقه دار است را به دست آورند.

سرهنگ قاضی پور ادامه داد: ماموران در ادامه با شناسایی مخفیگاه این شرور که در گذشته 2 بار بخاطر شرارت به زندان رفته بود را شناسایی کردند و ظهر چهارشنبه 4 دی ماه با هماهنگی مقام قضایی حکم ورود به خانه این جوان صادر شد اما وقتی ماموران وارد خانه این متهم شدند خبری از شرور سابقه دار از مخفیگاهش نبود.

این مقام انتظامی ادامه داد: تیم تجسس کلانتری با اطمینان از اینکه متهم به مخفیگاهش باز می گردد به کمین نشسته و پس از 6 ساعت انتظار و تلاش موفق شدند شرور سابقه دار را در نزدیکی مخفیگاهش دستگیر کنند.

رییس کلانتری 137نصر اظهار داشت: در بازرسی از خودروی متهم یک تیرکمان کشی قدیمی و یک ظرف ساچمه سنگین که با این ابزار اقدام به شکستن شیشه بانک ها و مغازه ها می کرد را به دست آوردند.

سرهنگ قاضی پور در پایان گفت: متهم پس از اعتراف به شکستن شیشه ها برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

لینک کوتاه: asriran.com/002xY8

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شرور تخریب بانک تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد

 هفته گذشته خبری در خصوص تخریب اموال عمومی توسط یکی از اراذل و اوباش منطقه خانی آبادنو به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن تیمی از ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران برای رسیدگی به موضوع به محل اعزام شدند.  

در جریان تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که فردی شرور با سلاح جنگی خود به منظور قدرت نمایی اقدام به تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه کرده و متواری شده است. در همین راستا نیز اقدامات برای دستگیری این فرد انجام و هماهنگی با مقام قضایی انجام شد.  

سرانجام روز گذشته، ماموران به مخفیگاه این فرد شرور رفته و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند. همچنین مخفیگاه این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد نیز کشف و ضبط شد.

متهم دستگیر شده نیز پس از انتقال به مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود مبنی بر قدرت‌نمایی اعتراف کرد. در ادامه نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به‌دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس در شرق تهران