Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هادی حجازی‌فر، جواد عزتی، سحر دولتشاهی، دانیال نوروش، یوسفعلی دریادل و مه‌لقا می‌نوش بازیگران اصلی «آتابای»؛ جدیدترین ساخته نیکی کریمی هستند.

فیلمبرداری پنجمین فیلم نیکی کریمی، تابستان امسال در شهر خوی، یکی از تاریخی‌ترین شهرهای آذربایجان غربی به پایان رسید.

آتابای، که فیلمنامه آن به قلم هادی حجازی‌فر و براساس طرحی از نیکی کریمی نوشته شده، این روزها با سپری کردن مراحل فنی، برای نمایش در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1335669

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جواد عزتی نیکی کریمی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساوت‌گیت: بلینگام همیشه تیتر یک است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال انگلیس شب گذشته در بازی دوستانه از تیم ملی بلژیک میزبانی کرد و به لطف گل جود بلینگام در لحظات پایانی به تساوی 2-2 دست پیدا کرد.

در جریان این بازی جان استونز، مدافع منچسترسیتی، به دلیل مصدومیت در دقیقه 10 تعویض شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، پس از این بازی درمورد مصدومیت استونز گفت: "نه، بازی کردن او خطری نداشت. در بازی گذشته مقابل برزیل فشار زیادی وجود نبود. ما دقیقاً همان کاری را انجام دادیم که هلند با ویرژیل فن دایک انجام داد، کاری که نروژ با ارلینگ هالند و مارتین اودگارد انجام داد، در هر دو بازی او را در ترکیب اصلی قرار دادیم. اگر او مصدوم شده باشد، ناراحت می‌شویم. او در حالیکه برای دو هفته بازی نکرده بود وارد زمین شد، بنابراین مشکلی وجود نداشت. من از اینکه بازیکنان را با بدون آمادگی کامل به باشگاه‌ها برگردانم، متنفرم."

کوبی ماینو یکی از بازیکنان قابل توجه شب گذشته انگلیس بود. ساوت‌گیت درمورد بازیکن جوان منچستریونایتد گفت: "او هفته شگفت انگیزی را پشت سر گذاشت. هر آنچه را که در باشگاهش دیدیم، او در پیراهن انگلیس تکرار کرد. او تحت فشار بسیار آرام است و قوی کار می‌کند."

او درباره گلزنی بلینگام در لحظات پایانی گفت: "البته جود همیشه تیتر یک است. این روحیه رقابتی، آن میل به نباختن، میل به پیروزی حتی در پایان، در رسیدن به گل دیرهنگام ما تعیین کننده بود. اما من فکر می‌کنم که کل تیم در طول بازی این را نشان داد و با تیمی بی‌تجربه، واقعاً مقابل تیمی که بازیکنان بسیار بسیار خوبی دارد، از ناکامی‌ها خلاص شد. از بسیاری از چیزهایی که در این بازی دیدم بسیار راضی هستم."

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • کاکو، دل آرنولد را برد!
  • ۱۷ هزار هکتار شالیزار محمود آباد بذرپاشی شد
  • (عکس) تصویری تازه از جواد عزتی در پشت‌صحنه زخم کاری ۳
  • آمار فروش اکران نوروزی؛ یکه‌تازی تمساح خونی
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در جاسک
  • هادی ساعی: در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • ساوت‌گیت: بلینگام همیشه تیتر یک است
  • ماه مبارک رمضان سبب بیداری امت اسلامی در برابر ظلم علیه مسلمانان خواهد شد
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین  نیازمندان روستای سلطان آباد بخش رخ