Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: شرور سابقه داری که با تیرکمان کشی و ساچمه های سنگین اقدام به شکستن شیشه های بانک ها و فروشگاه های زنجیره ای تهران می کرد به دام پلیس افتاد.

به گزارش رکنا، سرهنگ ابراهیم قاضی پور رییس کلانتری 137 نصر با اعلام این خبر گفت: در چند روز گذشته اخباری مبنی بر شکسته شدن شیشه چند بانک، سوپرمارکت و فروشگاه های زنجیره ای با شئی سنگین از سوی یک فرد به ماموران کلانتری مخابره شد که تیمی از ماموران تجسس کلانتری 137 نصر برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران تجسس کلانتری با حضور در محل های تخریب شیشه ها تحقیقات را آغاز کردند و توانستند سرنخ های از عامل این تخریب ها که یک شرور سابقه دار است را به دست آورند.

سرهنگ قاضی پور ادامه داد: ماموران در ادامه با شناسایی مخفیگاه این شرور که در گذشته 2 بار بخاطر شرارت به زندان رفته بود را شناسایی کردند و ظهر چهارشنبه 4 دی ماه با هماهنگی مقام قضایی حکم ورود به خانه این جوان صادر شد اما وقتی ماموران وارد خانه این متهم شدند خبری از شرور سابقه دار از مخفیگاهش نبود.

این مقام انتظامی ادامه داد: تیم تجسس کلانتری با اطمینان از اینکه متهم به مخفیگاهش باز می گردد به کمین نشسته و پس از 6 ساعت انتظار و تلاش موفق شدند شرور سابقه دار را در نزدیکی مخفیگاهش دستگیر کنند.

رییس کلانتری 137نصر اظهار داشت: در بازرسی از خودروی متهم یک تیرکمان کشی قدیمی و یک ظرف ساچمه سنگین که با این ابزار اقدام به شکستن شیشه بانک ها و مغازه ها می کرد را به دست آوردند.

سرهنگ قاضی پور در پایان گفت: متهم پس از اعتراف به شکستن شیشه ها برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه قاضی زندان اخبار حوادث فروشگاه تهران بانک تخریب شیشه حوادث تهران زنجیره ای اخبار تهران فیلم عکس جوان زن دستگیر زندگی همسرش صبح پرونده ویدیو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران

سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: ابتدای فروردین‌ماه سال جاری در پی فقدان دختری حدودا ۲۰ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. 

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی انجام تحقیقات ابتدایی از شاکی دریافتند که فقدانی به بهانه خرید از منزل بیرون رفته است، ولی پس از خروج از منزل دیگر به منزل بازنگشته است. خانواده این فقدانی در حین تحقیقات کارآگاهان اعلام کردند که اعضای خانواده‌شان فقدانی را در یکی از خیابان‌های مرکز شهر تهران سوار بر یک خودروی پراید مشاهده کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: با تحقیقات میدانی مشخص شد که فقدانی به همراه یک مردجوان از مغازه‌ای اقلام خوراکی تهیه کرده است و به این ترتیب در ابتدا چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصد‌های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد. 

ولی‌پور گودرزی بیان کرد: پس از مراقبت‌های نامحسوس و شبانه روزی، بعد از هماهنگی‌های قضایی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به همراه فقدانی به پلیس آگاهی انتقال یافت. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: متهم در بازجویی اولیه اقرار داشت که حدودا ۳ سال با فقدانی آشنا بوده است و به دلیل علاقمندی و قصد ازدواج با وی، موضوع را باخانواده او درمیان گذاشته است، اما به دلیل اعتیاد به موادمخدر و استفاده از نوشیدنی‌های غیرمجاز، با مخالفت‌های شدید خانواده فقدانی روبه‌روشده و به گفته خودش، چاره‌ای جز فراری دادن او نداشته است. متهم همچنین اعتراف کرد که با طرح و نقشه قبلی، فقدانی را از منزل خارج کرده و با خود به منزلش در مرکز شهر تهران برده است. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به پیدایش فقدانی، نامبرده تحویل خانواده خود داده شد و پس از آن طی صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، متهم پس از تکمیل پرونده به زندان منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • شاهزاده سرین در کرج بازداشت شد / تصاویر