Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه ۹ دی ایستگاه پایان فتنه سال ۸۸ بود، گفت: با توجه به شواهد و اسناد موجود به وضوح می‌توان گفت فتنه‌ ۸۸ ، فتنه‌ای آمریکایی و اسرائیلی بود و مدیریتی بیرونی داشت و از درون حمایت می شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان امروز در سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت:  ۹ دی ایستگاه پایان فتنه سال ۸۸ بود که با توجه به شواهد و اسناد موجود به وضوح می‌توان گفت فتنه‌ ۸۸ ، فتنه‌ای آمریکایی و اسرائیلی بود مدیریتی بیرونی داشت و از درون حمایت می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: فتنه ۸۸ جنگ احزاب یا همان جنگ خندق بود که همه دشمنان اسلام اختلافات ظاهری را کنار گذاشته بودند و به این نتیجه رسیدند که باید با هم موتلف شوند و اسلام نوپای آن روز را به پایان برساند.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه در فتنه ۸۸، برخی جریانات داخلی، تمامی گروه‌های ضد انقلاب، کومله، منافقین، نهضت آزادی، ملی‌گراها و بهایی‌ها آمده بودند، بیان داشت: حتی تکفیری های بیرونی آن موقع هم وارد ماجرا شده بودند در بیرون هم همه حمایت می‌کرد، اوباما، مرکل و تونی بلر از این فتنه حمایت می‌کردند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: از مدتها قبل همه شرایط را آماده کرده بودند، ده‌ها نفر از مسئولان عالی رتبه سرویس های اطلاعاتی بیگانه، تحت عنوان اساتید دانشگاه ها و تحت عناوین دانشگاهی وارد کشور شده بودند و با کسانی که قرار بود در فتنه نقش آفرینی کنند جلسات آموزشی گذاشتند و برخی از آنها را به کشورهای دیگر برده بودند. اسناد اینها موجود است و نمی‌توان آن را تکذیب کرد.

ادامه دارد...

 

منبع: فارس

کلیدواژه: روزنامه کیهان حسین شریعتمداری شریعتمداری نماز جمعه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد

نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که این ناوشکن که به نامش اشاره نشده با شماری پهپاد هدف حمله قرار گرفته شده است.

براساس این گزارش یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: نیرو‌های مسلح یمن سه عملیات نظامی را انجام داده که در جریان آن علاوه بر ناوشکن آمریکایی، یک کشتی متعلق به ایالات متحده در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را نیز با پهپاد در اقیانوس هند هدف قرار داده است.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • اظهار نظر اردوغان در مورد آخرین شایعات مربوط به اقامتگاه رهبران حماس