Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین حوادث امروز (جمعه ششم دی ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

ششصد میلیون ریال کالای قاچاق کشف شد

جانشین یگان امداد فاتب گفت: ششصد میلیون ریال کالای قاچاق توسط واحد‌های گشت انتظامی کشف شد.

اغتشاشگر خیابان ولیعصر (عج) دستگیر شد

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: یکی از عوامل اصلی تخریب اموال دولتی و سازمانی در اغتشاشات اخیر دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر و پسر سارق با شلیک دقیق پلیس دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۸۱ ورداورد گفت: پدر و پسر جوان که از دزدان سابقه دار هستند در یک تعقیب و گریز ۵۰ دقیقه‌ای با شلیک‌های دقیق پلیس در اتوبان تهران – کرج دستگیر شدند.

سارق شرور لواسان دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۱۶ لواسانات گفت: سارق شرور که با تهدید قمه اقدام به زورگیری از شهروندان می‌کرد، دستگیر شد.

عامل تخریب شیشه بانک‌ها و فروشگاه زنجیره‌ای دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر گفت: شرور سابقه دار با تیرکمان کشی و ساچمه‌های سنگین اقدام به شکستن شیشه‌های بانک‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌کرد، دستگیر شد.

راننده تاکسی متخلف دستگیر شد

رئیس امنیت اخلاقی پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: راننده تاکسی ای که ضمن جسارت به مسافران محجبه، از سوار کردن آن‌ها ممانعت می‌کرد، دستگیر شد.

باند جاعلین اسناد در مرکز تعویض پلاک دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهران گفت: یک باند جعل اسناد در مرکز تعویض پلاک خیابان اتحاد انهدام شدند.

۴۴ کیلو تریاک از بار یک کامیون کشف شد

سرهنگ نظری گفت: محموله تریاک که در بین بار تایر‌های یک کامیون جاساز شده بود با تیزهوشی ماموران پلیس تهران توقیف شد.

اقدام غیر اخلاقی خانم بازیگر در خیابان خبر ساز شد!

بازیگر ۵۲ ساله در آمریکا به جرم ضرب وشتم همسرش در خیابان دستگیر شد.

قتل به خاطر بیماری آلزایمر!

پلیس اوکلاهما مردی ۸۰ ساله را به جرم قتل همسرش دستگیر و زندانی کرد.

هدیه‌ای از بهشت برای مامور پلیس مرزی!

هدیه‌ای برای بهشت صدای شکستن شیشه عمر شایان کوچولو قلبمان را شکست و لحظه بی رمق شدن دست‌های کوچولوی او که به سویمان گشوده شده بود و با دانه‌های مروارید اشک، می‌خواست در آغوشمان پناه بگیرد.

درحال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها، گشت‌های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر ۲ ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.

نگهبان بیان کرد: در کمتر از ۱۰ دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و ۲ همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ۳۶ مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر از دوستانش و فروش آن‌ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم ۲۱ ساله سال گذشته پس از تحمل ۲ سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

کد خبر 6086902

دیگر خبرها

  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • با تحریک خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • تاکسی نصف و نیمه در خیابان ؛ بی‌رنگ در میاد! | ببینید
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند