Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید کمال الدین میرجعفریان با اشاره به اعتبارات قابل توجه تخصیص یافته به استان برای ساخت این واحدها افزود: امروز با حضور دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در خراسان جنوبی ۲ هزار واحد مسکن محرومان به متقاضیان تحویل می‌شود.

وی بیان کرد: سال گذشته و در پی سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به خراسان جنوبی، مصوب شد در راستای مقاوم سازی و بهسازی واحدهای مسکونی استان، ۱۰ هزار واحد مسکن ویژه محرومان احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، ساخت پنج هزار واحد از این تعهد به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و پنج هزار واحد نیز به کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شد.

به گفته وی این واحدهای مسکونی در مناطق روستایی و حاشیه شهرها احداث می‌شود.

میرجعفریان افزود: برای واحدهایی که در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته می‌شود، به متقاضیان ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۱۵ ساله و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی درخصوص تسهیلات کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ساخت پنج هزار واحد مسکن محرومان گفت: برای واحدهایی که با مدیریت کمیته امداد احداث می‌شود، مددجویان از ۳۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۵ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۳ درصد بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی نیز گفت: برای روستاییانی که مشکل زمین نداشتند، احداث مسکن جدید در قالب طرح درجاسازی و در محل سکونت فرد انجام شد.

علی اصغر آسمانی مقدم افزود: همچنین جوانان فاقد زمین، بیماران صعب العلاج و سایر محرومان از زمین رایگان بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هم اظهار داشت: زمین مورد نیاز مددجویان در این طرح به صورت رایگان تحویل شده است.

رضا سلم‌آبادی گفت: از مجموع ۲ هزار واحد که در سفر دکتر نوبخت به بهره برداری می‌رسد، ۵۰۰ واحد ویژه مددجویان این نهاد احداث شده است.

یکی از مصوبات سفر اسفند ماه سال گذشته معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان خراسان جنوبی، ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بود که بعد از گذشت ۱۰ ماه از این سفر، امروز ششم دی ماه و در سفر محمدباقر نوبخت به استان ۲ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان به بهره برداری می‌رسد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 انقلاب اسلامی روابط عمومی قرض الحسنه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره مسکن قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا حسینی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از اهدای هزار و ۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان خراسان جنوبی خبر داد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: این سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشوئی و جاروبرقی بوده و ارزش ریالی هر سری جهیزیه با قیمت کارخانه بیش از ۳۲۰ میلیون ریال است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌امداد استان با بیان اینکه ازدواج به عنوان محبوب‌ترین بنا و اقدام در دین اسلام است و به دنبال خود نوعی مصونیت از گناه و آلودگی روح را به همراه خواهد داشت افزود: کمک هزینه ازدواج به شکل نقدی به نوعروسان مساعدت می‌شود.

حسینی ادامه داد: در کمک هزینه ازدواج که به شکل کالا اهدا می‌شود سعی شده کالاهای اساسی سبد جهیزیه تهیه شود که به علت خرید بدون واسطه از مراکز تولید، این کالاها با قیمت مناسب تهیه و اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اهداف این نهاد را در زمینه ترویج ازدواج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در بر پایه ازدواج‌های آسان، کم هزینه و پایدار و تسهیل و ترویج ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار دانست، تصریح کرد: ارزش ریالی کل جهیزیه توزیع شده بیش ۳۹۸ میلیارد ریال است.

معاون کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به طرح‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه توانمندسازی مددجویان گفت: این نهاد با اجرای طرح‌های مختلف زمینه کمک رسانی هر چه بهتر خیران و نیکوکاران به خانواده‌های نیازمند را فراهم کرده است که امیدواریم با همکاری و مشارکت حامیان در امر ازدواج، بتوانیم چنین فضایی را برای خانواده‌های تحت حمایت توسعه و فراهم کنیم.

کد خبر 6080573

دیگر خبرها

  • شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • فرآیند ساخت ۲.۵ میلیون واحد مسکن در سطح کشور اجرایی شد
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • ساخت ۱۱هزارمین مسکن روستایی دراستان مازندران
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • ۳۳ هزار واحد طرح نهضت ملی استان همدان در حال ساخت است
  • ۳۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان همدان در حال ساخت است
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان