Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیده فاطمه ذوالقدر، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین پیشنهاد‌های نمایندگان در حوزه بودجه فرهنگی گفت: اختصاص بودجه به پژوهشگاه وزارت میراث فرهنگی، راهنما‌های گردشگری و تور‌ها از پیشنهاد‌های این کمیسیون برای بودجه سال آینده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در جدول شماره ۱۴ بودجه بیمه‌ای برای قالیبافان تعیین شده است که بر اساس نظرات نمایندگان، افراد فعال در صنایع دستی و گردشگری با تایید میراث فرهنگی بیمه می‌شوند.

ذوالقدر با بیان اینکه پیشنهاد شده است بودجه بیشتری برای هنرمندان تئاتر و بازیگری اختصاص داده شود، تصریح کرد: معافیت مالیاتی هنرمندان برای مؤسسات فرهنگی است و قرار شد که اصلاح شود؛ به همین علت، پور اصغری از سازمان برنامه بودجه در کمیسیون حاضر شد و اظهار کرد تبصره برای این موضوع قرار داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: معافیت‌های مالیاتی هنرمندان باید به تصویب مجلس برسد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی افزود: به این صورت، درآمد هنرمندان در طول مدت معلومی بررسی شود تا مالیات آن اختصاص داده شود. در نتیجه میان هنرمندانی که سالیانه درآمد ثابت و پایداری دارند، از نظر پرداخت مالیاتی با دیگران تفاوت ایجاد می‌شود.

او در پایان یادآور شد: دغدغه بعضی از هنرمندان و مستندسازان نداشتن درآمد پایدار در طول زمان است که با این تبصره اصلاح خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیسیون فرهنگی بودجه99 معافیت مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفمندی معافیت‌های مالیاتی با سقف گذاری معافیت‌ها

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معافیت‌های مالیاتی شرکت‌های بزرگ محدود می‌شود. رئیس کمیسیون برنامه بودجه مجلس با بیان این خبر گفت: بر اساس بودجه ۱۴۰۳ شرکت‌های حقوقی می‌توانند حداکثر تا ۵۰۰ میلیارد تومان از معافیت مالیاتی استفاده کنند.

جزئیات بیشتر در گزارش خانم معززی:

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • هدفمندی معافیت‌های مالیاتی با سقف گذاری معافیت‌ها
  • توضیحات طغیانی درباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • توضیحات طغیانی دررباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی