Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان  ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار به تمامی خدمتگذاران این عرصه گفت :  ۹ دی روز به غایت مهم و روز میثاق امت با ولایت است .

او با بیان اینکه بعد از جنگ تحمیلی توطئه ۹ دی سخت ترین توطئه ای بود که استکبار جهانی انجام داد افزود: اگر بصیرت لازمه پیروزی است عبرت شرط اول بصیرت است و ما باید از فتنه ۹ دی ۸۸ عبرت بگیریم تا دچار توطئه های دیگر نشویم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خرمشهر در خصوص فتنه ۹ دی گفت :  این توطئه در راستای انتخابات بود که  با حضور پرشور مردم فرد اول پیروز شد و فاصله آرا بین نفر اول و دوم انتخابات  ۱۴ میلیون رای بود  ،که نفر دوم و چهارم اعلام کردند تخلف صورت گرفته و از راه های غیرقانونی  مردم را به  خیابان ها کشاندند و در ماه های متمادی این ماجرا ادامه یافت و سرانجام در ۹ دی سال ۸۸  با بصیرت مردم ولایت مدار ایران به شکست انجامید .

محمد جواد عادل پور  ادامه داد: دشمن برای هر بستری طراحی و نقشه ای دارد که ابزار آنان جریان های نفوذی  در دستگاه های تصمیم گیر و افراد زود باور در سطح جامعه است ، استفاده از دروغ نیز از راه های دیگر است .  

او گفت: ما برای اینکه در راستای انتخابات به دشمن مجال ندهیم باید  به عدم تمکین قانون تاکید  کنیم .

 امام جمعه خرمشهر  در ادامه افزود: معیشت مردم مسئله بسیار مهمی است که عدم وجود صداقت  از سوی مسئولان زمینه را برای ورود دشمن فراهم میکند .

 حجت الاسلام عادل پورتصریح کرد : دوقطبی سازی های کاذب  نیز از شگرد های اصلی دشمنان نظام اسلامی است که با بصیرت باید با آن مقابله کرد،  عده ای زود باور یا خائن وجود دارند که این دو قطبی را ترویج میکنند  .

او با بیان اینکه ملت ما مقاومت و معیشت را باهم میخواهد گفت : با مقاومت است که هم معیشت و هم امنیت به وجود می آید .

  امام جمعه خرمشهرهمچنین با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت فقیه تنها راه حل خنثی سازی توطئه هاست افزود :  مشکلات کشور از بی تدبیری و بی مسئولیتی برخی مسئولان است نه مقاومت در برابر دشمن و عدم سازش با آن  .

    محمد جواد عادلپور گفت : در خصوص آبگرفتگی های اخیر در کنار تمام گله وشکایت ها باید از تمامی خدمت های شبانه روزی اعم از شهرداری ، آبفا ، اداره بندر و .... تشکر و قدرداتی به عمل آورد .

 او همچنین خاطر نشان کرد : ما باید از ریشه مشکلات زیرساخت ها را حل کنیم که با کمک  اداره ی آبفای استان مقرر شد مشکلات چند منطقه حل شود .

  امام جمعه خرمشهر  ادامه داد:ما در منطقه آزاد هستیم و باید از این امتیاز به خوبی استقاده شود و تجهیزات دفع آب های سطحی می بایستی به واسطه منطقه آزاد اروند  بهتر از شهرستان های دیگر باشد .

 محمد جواد عادلپور اظهار کرد : مناطقی مثل کوی نیرو که در طول ایام آبگرفتگی ، حل مشکلات آن ها بین شهرهای آبادان و خرمشهر پاس کاری می شدند نیازمند تدبیری ویژه هستند .

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه شهرستان خرمشهر امام جمعه روز پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه