Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات ثبت برند پرسپولیس انجام شده است.

طرفداری- جمشید تقی‌زاده، معاون وزیر ورزش، آخرین اقدامات انجام شده برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را تشریح کرد. 

به گزارش تسنیم؛ معاون وزیر ورزش و جوانان گفت:

تاکنون نوزده جلسه با حضور مدیران سازمان خصوصی‌سازی و بورس برگزار کرده‌ایم و انتقال دو ورزشگاه درفشی‌فر و مرغوبکار به همراه ثبت برند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌عنوان دارایی، موثرترین  گام‌های خصوصی شدن در این مدت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تقی‌زاده گفت:

در جریان واگذاری ثبت علائم تجاری یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد توجه سازمان‌های دست‌اندرکار است و تا این زمان باشگاه پرسپولیس عملیات ثبت برند را در چهل و پنج طبقه در ثبت شرکت‌ها انجام داده و منتظر اقدام باشگاه استقلال هستیم. ‌

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش و حضور گرم اسطوره‌ها در مراسم مالک تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، زنوزی مالک باشگاه تراکتور که به تازگی در سوگ همسرش نشسته، امروز در هتل اسپیناس پذیرای چهره‌های خاص ورزش بود که در مراسم ختم همسرش حضور یافته بودند.

علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس، یکی از حاضران در این مراسم بود که با استقبال گرمی از سوی مالک باشگاه تراکتور مواجه شد. از چهره‌های مطرح دیگری که در این مراسم حاضر بودند می‌توان به کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوان اشاره کرد.

همچنین مهدی تارتار، سرمربی ملوان بندرانزلی و بازیکن اسبق پرسپولیس، دیگر چهره‌ای بود که با حضور در هتل اسپیناس درگذشت همسر مالک تراکتور را به وی تسلیت گفته و برایش آرزوی صبر کرد.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، هوشنگ نصیرزاده، علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، سردار رادان و... از دیگر چهره‌های حاضر در مراسم ختم همسر زنوزی بودند که با وی ابراز همدردی کردند و برای مالک باشگاه تراکتور آرزوی صبر داشتند.

دیگر خبرها

  • خبری بد و جنجالی برای استقلال و پرسپولیس/ حذف قطعی یکی از این دو تیم از آسیا
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • وزیر ورزش و حضور گرم اسطوره‌ها در مراسم مالک تراکتور
  • انتشار آگهی واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال
  • آگهی واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال منتشر شد
  • استقلال بدون مشتری روی دست دولت!
  • خانم خزعلی شما معاون امور زنان هستید نه رئیس حراست!
  • معاون رئیسی در شبکه غیرقانونی از قانون نوشت
  • تذکر قانونی معاون زنان رئیس‌جمهور در توییتر؛ وزیر ورزش درمورد دختران جیمی‌جامپ باید پاسخگو باشد! (+عکس)
  • تاج: مطمئنم که مشکل مالکیت سرخابی‌ها حل می‌شود