Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@14:11:48 GMT

جزئیات لغو مصوبه مرخصی ۴ ماهه زایمان پزشکان متخصص

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۳۲۵۷

جزئیات لغو مصوبه مرخصی ۴ ماهه زایمان پزشکان متخصص

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- معاون قضایی دیوان عدالت اداری لغو مصوبه چهارماهه شدن مرخصی زایمان مادران پزشک متخصص را تشریح کرد و گفت: مرخصی زایمان برای همه بانوان ۹ ماه با حقوق و مزایاست. تاریخ انتشار: 13:39 - 06 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۰۶۱۳

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر ببینید: بانوی ۵۸ ساله مادر شد مادر ۷۴ ساله دوقلو به دنیا آورد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرخصی زایمان دیوان عدالت اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بلافاصله پس از انجام آخرین بازی لیگ برتر در سال ۱۴۰۲، کادرفنی تیم ملی لیست جدید ایران برای فیفادی فروردین ماه را منتشر کردند.

در این لیست مهدی ترابی، حسین کنعانی و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس حضور داشتند و دعوت‌‌شان به تیم ملی سبب شد آنها فرصتی برای استراحت در تعطیلات نوروز نداشته باشند و سال نو را در اردو تحویل کردند‌.

البته مهدی ترابی به دلیل سرماخوردگی از جو بازی‌های ملی دور شد و از امروز پس از بهبودی، به تمرینات سرخ‌ها اضافه شد اما کنعانی و بیرانوند کمی دیرتر به تمرینات اضافه خواهند شد.

با اعلام پرسپولیس، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند با توجه به این که در بازی‌های تیم‌ ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

حال باید دید تیم پرسپولیس از چه زمانی با همه نفرات خود آماده ادامه بازی‌های حساس لیگ می‌شود. پرسپولیس علاوه بر این نفرات سه ملی پوش خارجی نیز دارد که هنوز به تمرینات بازنگشته‌اند.

دیگر خبرها

  • قتل مادر ۸۳ ساله هرسینی به دست پسر ۳۵ ساله
  • جنایت زشت؛ قتل مادر به دست پسر ۳۵ ساله‌اش
  • قتل مادر ۸۳ ساله در هرسین به دست پسر ۳۵ ساله
  • قتل مادر ۸۳ ساله در هرسین به دست پسر ۳۵ ساله/ دستگیری قاتل در کمتر از ۲ ساعت
  • ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر به مرخصی رفتند
  • مرخصی اجباری اوسمار به ملی‌پوشان پرسپولیس
  • اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان درپی درگذشت یکی از پزشکان متخصص استان
  • انواع مرخصی در قانون کار: از مرخصی استحقاقی تا مرخصیِ ازدواج و…
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • ثبت بیش از ۳۵ هزارزایمان در هرمزگان در سال گذشته