Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان یافتن جنگ تحمیلی و آغاز دهه 70 شمسی، روند توسعه ی پرشتابی با هدف بازسازی ویرانی های جنگ و نوسازی کشور آغاز شد. بروز بصری این روند در تهران با تخریب و بازسازی بافت های فرسوده شهری، احداث پل ها و بزرگراهها، ظهور تابلوهای تبلیغاتی عظیم و تغییرات سریع سبک زندگی و پوشش مردم در سطح شهر خودنمایی می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجموعه سریالی روند توسعه کلانشهر تهران و تغییرات سبک زندگی مردم را از منظر عکسهای عکاسان آژانس عکس ایران به تفکیک سالهای دهه هفتاد مرور می شود. / عکس ها از آرشیو آژانس عکس ایران

کپی نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در سایت منتشر خواهد شد.

پیام های که حاوی تهمت یا افترا باشد در سایت منتشر نخواهد شد.

پیام های که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال آخرین اخبار تهران، سال 1377 - بخش اول در رادیو ایران ۲۰ بشنوید: کوله ای برای نجات روان کلانتری در گفت‌وگو با ایران: خودروساز در ایران در بهشت زندگی می‌کند نفس تنگی کلانشهرها با وسائط نقلیه فرسوده سهم منابع آلاینده در آلودگی هوای تهران بازار هفتگی کبوتر فروشان در گنبدکاووس خرید کریسمس در تهران گزارش صدا و سیما از زوایای پیدا و پنهان اغتشاش‌های ۴۸ ساعته آبان تولید انبوه زغال در جنوب تهران، آن هم در روزهای آلوده! جهل ناشی از دین خیلی بیشتر از سرطان خون ریخته و سر بریده است رمزگشایی از اجساد زیر آوار بانک سوخته نسیم شهر در پی اعتراضات بنزینی صحبت‌های کنایه آمیز کالدرون درباره رفتارهای سرمربی استقلال و ویلموتس نمایی از تصادفات و تخلفات رانندگی در ایران ۴ واقعه حیاتی در ۹ ماهه نخست سال ۱۳۹۸ همه مشکلات اهواز در یک نگاه در رادیو ایران ۲۰ بشنوید: هر نفسی که فرو می رود،ممد ممات است! یلدای زهرا جای ما کنار شماست پربازدیدها تهران، سال ۱۳۷۷ - بخش اول دسترسی سریع ایران زندگی ایران عصر رادیو ایران 20 خبرنگار ایران آخرین خبرها یادداشت ها اخبار جعلی اخبار سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی جهان حوادث ایران مدیا عکس فیلم اینفوگرافی صدا خانواده ایران روزنامه ایران ایران ورزشی ایران دیلی الوفاق ایران سپید طراحی و تولید: آرشیو خط و مشی درباره ایران آنلاین تماس با ما نقل و نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری بلامانع است

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ را مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۴ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۴ اردیبهشت
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • گزارش ملی رصد سالانه وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور منتشر می‌شود
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳ اردیبهشت