Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرالله پژمانفر، نماینده اصولگرا و عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، مدعی شده است در جلسه کمیسیون تلفیق بودجه که روز سه‌شنبه سوم دی‌ماه با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه‌ریزی و بودجه برگزار شده بود متاسفانه تهدیدی صورت گرفت؛ آقای نوبخت جلسه را از افراد غیر خالی کرده و عملاً تهدید به استعفای دولت کردند و این موضوعی بود که باعث شد بعضی از نمایندگان با دولت همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد کاظمی، نماینده ملایر و عضو کمیسیون تلفیق، با تکذیب این ادعا گفت: آقای نوبخت مسائلی را توضیح دادند، اما به هیچ وجه نگفتند اگر این بودجه را تصویب نکنید دولت استعفا می‌دهد.

او تاکید کرد: ادعای تهدید آقای نوبخت به استعفای دولت در صورت عدم تصویب بودجه کذب محض است.

نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با انتقاد از انتشار جزئیات جلسات محرمانه کمیسیون تلفیق توضیح داد: آنچه آقای نوبخت در این جلسه مطرح کردند در واقع در جلسه محرمانه غیرعلنی کمیسیون تلفیق بود که همه خبرنگاران و کارکنان مجلس از جلسه به بیرون هدایت شدند. ما مجاز نیستیم در مورد آنچه آقای نوبخت در کمیسیون مطرح کردند چیزی بگوییم، تنها این ادعا را تکذیب می‌کنم.

کاظمی به تشریح جلسه کمیسیون تلفیق با نوبخت پرداخت و ادامه داد: زمانی که در بودجه مخالفان و موافقان بودجه صحبت کردند و دولت توضیح داد و زمان رأی‌گیری رسید، فضایی به وجود آمد که آقای نوبخت تشخیص دادند یکسری مسائل محرمانه را با اعضای کمیسیون در میان بگذارند. غیر از نمایندگان و آقای نوبخت سایر افراد از جلسه کمیسیون خارج شدند و آقای نوبخت مسائلی را مطرح کردند که محرمانه و سری است و نمی‌توانیم آن را بیان کنیم، اما در اظهارات آقای نوبخت به هیچ وجه بحث استعفای آقای روحانی در صورت رد لایحه بودجه مطرح نبود.

کاظمی در مورد هدف مطرح‌کنندگان چنین ادعایی گفت: ممکن است یک جمعیت و یک جریان فکری به دنبال استعفای آقای روحانی باشند، اما این موضوع را آقای نوبخت مطرح نکردند.

۲۱۷۲۱۷

کد خبر 1335766

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت استعفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: قرار بود مجلس شورای اسلامی مباحث ارزی و وضعیت بازار ارز را بررسی کند.

وی ادامه داد: متأسفانه الان وضعیت بازار ارز کاملاً آشفته است. همچنین بانک مرکزی برای واردات مواد اولیه به تولیدکنندگان می‌گوید که ارز ندارد. معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند. کمیسیون تخصصی ما به بانک مرکزی نظر تخصصی را برای برون رفت از این مشکلات داده، اما بانک مرکزی اصلاً آن را قبول ندارد و کنار گذاشته است.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: درباره مسائل ارزی روز گذشته جلسه‌ای با حضور دوستان‌مان در دولت، بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، رئیس کمیسیون‌های اقتصادی، صنعت، جهش تولید و بودجه مجلس داشتیم و ادامه بحث‌مان به چهارشنبه هفته جاری موکول شد. حتماً گزارش جمع بندی مربوط به ارز هفته بعد در صحن مجلس ارائه خواهد شد.

کد خبر 6085064 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند
  • رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل استعفا داد
  • بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود
  • ادعای کارشناس تلویزیون محل جدید تامین کسری بودجه توسط دولت! | فیلم
  • تعامل شهرداری و میراث فرهنگی به منظور توسعه پایدار گردشگری