Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت مانیل در فیلیپین، روز جمعه به ۲ سناتور آمریکایی اجازه ورود به این کشور را نداد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، «سالوادور پانلو»، سخنگوی ریاست جمهوری فیلیپین، در جمع خبرنگاران گفت: اگر آمریکا بخواهد تحریم‌هایی برای ورود مقامات فیلیپینی به این کشور اعمال کند، ما نیز در اقدامی متقابل طرح سختگیری ارائه روادید به شهروندان آمریکایی را اجرایی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پانلو گفت: در صورتی که واشنگتن به دلیل بازداشت «لی‌لا دو لیما» مانع ورود مقامات فیلیپینی به امریکا شود، مانیل نیز از شهروندان آمریکایی خواهد خواست برای ورود به خاک فیلیپین درخواست روادید کنند. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خاک دولت ریاست جمهوری واشنگتن برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از حمله سپاه علیه اسرائیل به روایت مقامات آمریکا

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری مهر نوشت: یک مقام ارشد آمریکایی به ای‌بی‌سی نیوز گفت: ۵ موشک به پایگاه هوایی نواتیم اصابت کرد و به یک هواپیمای ترابری C-۱۳۰ آسیب رساند. همچنین حداقل ۹ موشک به پدافند هوایی اسرائیل نفوذ کرده و دو پایگاه هوایی را مورد اصابت قرار دادند.

 یک مقام ارشد آمریکایی نیز گفته: ۴ موشک بالستیک ایران به پایگاه هوایی دوم در نقب اصابت کرد.

همچنین در روایتی دیگر، مقام‌های دفاعی ایالات متحده می‌گویند از بیش از ۱۰۰ موشک بالستیک که سپاه شنبه شب به سمت اسرائیل شلیک کرد، «تن‌ها ۵ موشک» به اهدافی در داخل اسرائیل اصابت کرده است.

شبکه سی‌بی‌اس به نقل از دو مقام مطلع آمریکایی گزارش کرده که اطلاعات نظامی ایالات متحده بیانگر اصابت چهار موشک بالستیک به پایگاه هوایی نواتیم در صحرای نگب است.

پایگاه هوایی نواتیم که محل استقرار جنگنده‌های فوق‌پیشرفته و گران‌قیمت اف-۳۵ است، از اهداف اصلی در حمله روز شنبه سپاه به اسرائیل بوده است چرا که آمریکا می‌گوید اسرائیل در هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری ایران در دمشق (اول آوریل) از یک جنگنده اف-۳۵ استفاده کرده بود.

بر این اساس، یکی از موشک‌ها به یک باند این پایگاه هوایی برخورد کرده است. ۲ آشیانه هم مورد اصابت موشک قرار گرفته است که ادعا شده خالی بوده اند.

هم‌زمان، شبکه خبری ای‌بی‌سی آمریکا از وارد شدن آسیب به یک هواپیمای ترابری سی-۱۳۰ خبر داده است.

بر اساس گزارش سی‌بی‌اس، موشک پنجمی که در اسرائیل فرود آمده، یک سایت رادار در شمال اشرائیل را هدف گرفته بود اما به آن اصابت نکرده است.

سی‌بی‌اس همچنین به نقل از دو مقام آمریکایی گزارش کرد که حدود نیمی از ۱۲۰ موشک بالستیک شلیک‌شده از سوی سپاه یا هنگام پرتاب دچار نقص شدند یا حین پرواز منفجر شدند.

دیگر خبرها

  • نگاهی به روابط رژیم پهلوی و رژیم صهیونیستی/ آنها چگونه حافظ منافع اسرائیل بودند؟ + عکس ها
  • شبکه آمریکایی: انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • انتظار تازه آمریکا از پاسخ اسرائیلی‌ها؛ اقدام در خارج از ایران در دستور است؟
  • ان‌بی‌سی: انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • روابط ما با آمریکا به نقطه مهم و حساس رسیده است
  • عراق نگران است منطقه به جنگ گسترده‌تری کشیده شود 
  • ادعای مقامات آمریکایی: تهران به واشنگتن هشدار نداده بود
  • ادعای مقامات آمریکایی : تهران به واشنگتن هشدار نداده بود
  • جزئیات تازه از حمله سپاه علیه اسرائیل به روایت مقامات آمریکا