Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پس از پیروزی تیم بسکتبال ذوب‌آهن برابر مهرام تهران در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال گفت: این برد شیرین را به همه هواداران و دوستداران ذوب آهن تبریک می‌گویم، هفته گذشته قرار بود بازی معوقه مان در روز پنج شنبه  طبق برنامه اعلام شده از طرف فدراسیون برابر شهرداری گرگان برگزار شود، اما در ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه بعد از ظهر پیامی برای بنده از طریق فضای مجازی ارسال شد که این بازی باید به تعویق بیفتد و آن هم نامه‌ای از طرف  طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب آهن ۵۰ سال قدمت دارد و باید بیشتر از این‌ها قابل احترام باشد

او ادامه داد: من در این مورد با رئیس فدراسیون تماس گرفتم تا دلیل را جویا شود که به من گفتند تیم شهرداری گرگان دیر به اصفهان رسیده است و به دلیل خستگی شرایط بازی را ندارد، من هم در پاسخ گفتم کجای دنیا در فاصله  یک ساعت به مسابقه بازی را به تعویق می‌اندازند. این مسائل باید خیلی زودتر به باشگاه گفته می‌شد. ذوب آهن ۵۰ سال قدمت دارد و باید بیشتر از این‌ها قابل احترام باشد. روز پنجشنبه تعطیلات بود و متاسفانه اصلا به ما اطلاع نداده بودند و تنها در فاصله یک ساعت مانده به شروع مسابقه گفتند بازی به تعویق افتاده است که باشگاه هم مانند سایر ادارات تعطیل بود و نتوانستیم برنامه‌های خود را هماهنگ کنیم.

این گونه به تعویق انداختن‌ها تنها برای زمانی است که بلایای طبیعی رخ داده است

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن افزود: پس از این صحبت‌ها من به طباطبایی گفتم در هیچ کجای دنیا یک ساعت مانده به بازی نمی‌گویند تیم مهمان خسته است و باید بازی را به تعویق انداخت. به تعویق انداختن بازی آن هم به این صورت، تنها برای زمان‌هایی است که بلایای طبیعی رخ داده و مشکل واقعا جدی است. کادرفنی من وقتی تمریناتش را برنامه ریزی کرده به گونه‌ای بوده که روز پنج‌شنبه بازیکنان در شرایط مسابقه باشند. تمرینات روز قبل تمرین سنگین نبوده و تنها در حد گرم کردن بوده است. اعتراض من هم به این موضوع بود که طباطبایی ناراحت شد و حتی بدون خداحافظی گوشی را قطع کرد.

تیمی که ساعت یازده و پانزده دقیقه در اصفهان بوده، حداکثر ساعت دوازده به هتل می‌رسد

محمدی با  ناراحتی از این تصمیم فدراسیون بسکتبال گفت: ما از طریق وزارت ورزش و جوانان  پیگیری کردیم که نامه زدند و ما را بازنده فنی اعلام کردند. چه دلیلی دارد تیم میزبان را از حق میزبانی‌اش منع کنند؟ قرار است گرگان بازیکن خارجی اضافه کند؟ چون سرمربی محترم تیم ملی سرمربی گرگان  است این اتفاقات می‌افتد؟ من نمی‌دانم! بنده ساکت نبودم پیگیری کردم، گرگان ساعت چهار پرواز داشته که لغو شده، اما قطعا چند ساعت قبل از زمان پرواز اطلاع رسانی می‌کنند، چون پرواز حداقل سی نفر یعنی یک تیم است و حداقل چند ساعت قبل خبر می‌دهند. ما پیگیری می‌کنیم و می‌بینیم که ساعت هشت شب چهارشنبه این تیم در تهران اسکان داشته است. از هواپیمایی کشور پیگیری کردم که گفتند آخرین پرواز تهران به اصفهان دو پرواز بوده که یکی از آن‌ها ساعت یازده و ده دقیقه و یکی دیگر ساعت یازده و پانزده دقیقه در اصفهان نشسته است. تیمی که ساعت یازده و پانزده دقیقه در اصفهان بوده، حداکثر ساعت دوازده به هتل می‌رسد.

از حقوقمان نمی‌گذریم 

او در ادامه افزود: اگر تیم بسکتبال شهرداری گرگان خسته بود پس چطور همان روز  و در سالن آزادی اصفهان تمرین کرد؟ همه این مسائل باعث شده تا ما اعتراض کنیم، چون تیم ما هم تیم قابل احترامی است. تیم ما دیر بسته شده و ابتدا خوب نبود، اما دیدید که مقابل تیم مدعی و خوب مهرام چقدر خوب بازی کردیم و در پایتخت این تیم را بردیم. تقاضا دارم که همه کمک کنند، ما بسکتبال ذوب آهن را بعد از سال‌ها راه اندازی کردیم. بسیار تلاش کردیم تا مشکل این تیم برطرف شود و از لیست سیاه فیبا خارج شود. همه با هم مشکل چند ساله را برطرف کردیم تا امسال در لیگ باشیم و حالا هم پای کار ایستاده ایم و تنها انتظار برقراری عدالت را داریم و از حقوق خود نمی‌گذریم.

تیم‌هایی مانند ذوب آهن اگر سرپا باشندبسکتبال ایران پیشرفت می‌کند

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در ادامه عنوان داشت: همه ما برای یک کشور و مجموعه هستیم، تلاش می‌کنیم بسکتبال خود را از نظر کیفی پیشرفت دهیم. متاسفانه تا کنون هیچ گونه صحبتی با باشگاه ذوب آهن انجام نشده است تا دلیل این تصمیم گیری مشخص شود. اصلا ما مقصر باشیم، اما باید دعوت کنند تا صحبت‌های خود را مطرح کنیم. با همه احترامی که برای رئیس محترم فدراسیون بسکتبال قائلم، ما درباره این موضوع کوتاه نمی‌آییم و از مراجع بالاتر پیگیری خواهیم کرد. حتی از طریق فیبا هم که باشد پیگیری می‌کنیم تا حق خود را بگیریم. اگر تیم‌هایی، چون ذوب آهن سر پا باشند بسکتبال ایران پیشرفت می‌کند. بنده برای اینکه اعلام کنم چقدر بسکتبال برای ما مهم است، شخصا در اولین بازی بعد از این تصمیم به تهران آمدم تا با طباطبایی دیدار کنم و نشان دهم که چقدر این رشته برای ما مهم است.

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند دلیل این تصمیم‌ها در فدراسیون بسکتبال چیست؟ اظهارکرد: بنده نمی‌دانم دلیل و بانی اصلی این تصمیمات چیست، اما اصولا این موضوعات به بحث نظارتی فدراسیون‌ها برمی‌گردد.

محمدی در مورد انتخاب جایگزین علیرضا منصوریان در تیم فوتبال نیز گفت: فعلا به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم، اما هر چه سریع‌تر فردی که بتواند به ذوب‌آهن کمک کند را انتخاب می‌کنیم تا با نتایج خوب دل هواداران را شاد کنیم. البته در مورد اینکه خارجی یا داخلی باشد هم تصمیم نگرفته‌ایم، سعی می‌کنیم بهترین گزینه انتخاب شود تا کمک حال ما شود.

 انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تیم بازی تماشاگر پسندی ارایه کردند

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه موریس شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس بازی سپاهان با ملوان در انزلی اظهار کرد: بازی امروز از حساسیت بسیار زیادی برخوردار بود و دو تیم برای کسب امتیاز کامل وار میدان شده بودند.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه دو تیم بازی تماشاگر پسندی ارائه کردند، اضافه کرد: بازیکنان سپاهان در نیمه اول بازی را کنترل و مدیریت کردند و در نیمه دوم با احاطه دربازی موفق شدیم تیم سرسخت ملوان را ببریم.

مورایس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه سپاهان تا اندازه به هدف خود در لیگ برتر رسیده است، گفت: هر زمانی تیم می‌برد خوشحال هستیم.

وی با اشاره به اینکه به تیم مقابل احترام ویژه ای قائل هستم، افزود: خوشحالی بعد از برد حق هر تیمی است اما به احترام تیم مقابل خوشحالی نکردم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه عاشق مردم انزلی و هواداران ملوان هستم، گفت: جو ورزشگاه بسیار خوب و هیجانی بود و به من و تیم انرژی مثبت داد.

کد خبر 6084793

دیگر خبرها

  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • اختراعی با قدمت دوهزار سال| یخچال‌هایی در دل کویر
  • شمسایی: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟
  • بارش شهابی Lyrid 2024 را از دست ندهید
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال
  • بسکتبال NBA | مصاف های تکراری اما همیشه جذاب
  • ۲ تیم بازی تماشاگر پسندی ارایه کردند
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست