Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@08:22:07 GMT

نتیجه بازی پرسپولیس -نساجی

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۵۴۴۷

نتیجه بازی پرسپولیس -نساجی

خبرگزاری میزان: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران در دیدار معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 16:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، مهدی ترابی، بشار رسن، وحید امیری، علی علیپور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، حامد شیری، احسان قهاری، سیدمحمد میری، محمدعرفان معصومی، علی‌اصغر عاشوری، حسین زامهران، رحمان جعفری و محمد عباس‌زاده.

نیمه اول

دقیقه 4: ضربه سر کنعانی‌زادگان با اختلاف نسبتا زیادی از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه 23: شوت عباس‌زاده از بالای دروازه پرسپولیس به اوت رفت.

دقیقه 26: روی پاس نوراللهی، ترابی در آستانه تک به تک شدن با حقیقی بود اما پس از برخورد به مدافع نساجی روی زمین افتاد و نتوانست موقعیت خود را تبدیل به گل کند.

دقیقه 29: شوت فنی علیپور را حقیقی با شیرجه خود مهار کرد.

دقیقه 31: ضربه پرقدرت ترابی از پشت محوطه جریمه را دروازه‌بان نساجی به زیبایی دفع و راهی کرنر کرد. کرنر را هم ترابی روی دروازه فرستاد و ضربه سر نوراللهی با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 34(گل): ارسال علیپور روی سر امیری فرود آمد و این بازیکن با ضربه سر دروازه نساجی را باز کرد.

*نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

منبع: فردا

کلیدواژه: پرسپولیس نساجی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس که تا اینجا فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته و با ارائه نمایش‌های باکیفیت عضو تاثیرگذاری در بازی‌های تماشاگرپسند پرسپولیس بوده که البته با نتایج خوب توام شده است احتمالا در آبادان هم در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت.
عالیشاه بعد از دانیال اسماعیلی‌فر که شش پاس گل داده همراه با مهدی ترابی تا اینجای فصل چهار پاس گل داده و حالا دنبال این است که در آبادان از ترابی سبقت بگیرد و به جمع گلسازهایی برسد که 5 پاس گل داده‌اند و پرسپولیس در بین آنها نماینده‌ای ندارد.

نکته جالب اینجاست که عالیشاه در بازی رفت پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان نیمکت‌نشین بود اما تنها یک دقیقه بعد از ورودش به زمین خط دفاع حریف را به‌هم ریخت و برای عمری گلسازی کرد. کاپیتان سرخ‌ها در بازی قبلی مقابل ملوان نیز با ارسالی زیبا و دقیق تنها گل سه امتیازی تیمش را برای عیسی آل‌کثیر پایه‌گذاری کرد تا فعلا با مهدی ترابی که او هم چهار پاس گل داده  در جدول بهترین گلسازهای لیگ رقابت کند.
باید دید عالیشاه که معمولا در شصت دقیقه ابتدایی هر مسابقه پرسپولیس فوق‌العاده باطراوت و شاداب بازی می‌کند و البته اثرگذاری لازم را در حرکات تهاجمی تیمش دارد در آبادان مقابل تیمی که برای نیفتادن جانانه خواهد جنگید چه کیفیتی ارائه می‌دهد و آیا باید دوباره منتظر گلسازی‌اش باشیم یا خیر.

دیگر خبرها

  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • یاران مهدی قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند
  • یاران قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند