Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکورد بسته ماندن دروازه در تاریخ فوتبال ایران توسط یک دختر جابجا شد.

به گزارش تابناک ورزشی، زهرا خواجوی دروازه بان جوان تیم وچان کردستان با بسته نگه داشتن دروازه اش در نیمه اول بازی با شهرداری بم، رکورد پیام نیازمند را شکست و بیشترین تعداد دقیقه کلین شیت را به نام خود ثبت کرد.

زهرا خواجوی دروازه بان ۲۰ساله تیم کردستانی که تا پیش از دیدار امروز این تیم به مدت ۹۰۰ دقیقه یعنی ۱۰ دیدار پیاپی از لیگ برتر بانوان دروازه خود را بسته نگه داشته بود در نهایت با دقایقی که در دیدار امروز از دروازه خود محافظت کرد موفق به ثبت رکوردی جاودانه در فوتبال ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بان جوان و نهاوندی تیم ملی فوتبال ایران حالا با ثبت رکورد ۹۵۳ دقیقه بیشترین دقایق کلین در میان دروازه بان‌های ایرانی را به نام خود زد.

خواجوی که پیش ازبازی‌های امسال خود را به عنوان یکی از دروازه بان‌های آینده دار فوتبال ایران خود را معرفی کرده بود حالا می‌تواند با رعایت دقیق نکات حرفه‌ای که باید توسط یک فوتبالیست آینده دار رعایت شود یکی از امید‌های فوتبال ایران در عرصه جهانی لقب بگیرد.

این گلر جوان فصل قبل با درخشش در تیم شهرداری بم موفق به فتح عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان شده بود حالا دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران است. او در ادامه بازی‌های خوب خود پیش از بازی‌های لیگ فعلی، از بم به سوی سنندج حرکت کرد و با عضویت در تیم وچان کردستان چالش جدیدی را در زندگی خود آغاز کرد و اتفاقا تا اینجای لیگ توانسته به بهترین نحو در جدیدترین چالش زندگی خود موفق باشد. 

بهترین اتفاقات برای این دروازه بان می‌توانست در بازی امروز بیفتد. خواجوی که تنها ۳۶دقیقه زمان می‌خواست تا رکورد ۹۳۵ پیام نیازمند دروازه بان تیم سپاهان اصفهان را بشکند می‌توانست با گل نخوردن در بازی امروز یک نیم فصل کلین شیت و البته رکوردی دست نیافتنی‌تر را به نام خود بزند که هر چند این اتفاق نیفتاد، اما رسیدن به عددی جدید در فوتبال ایران باعث شد تا وی حالا به عنوان رکورد دار در صدر اخبار ورزشی قرار بگیرد.

رکورددار ۹۵۳ دقیقه ای تیم ملی بزرگسالان ایران، در تیم ملی امید‌ ایران نیز به عنوان دروازه بان اصلی پا به میدان می‌گذارد تا حالا حالاها به پیراهن مقدس تیم ملی ایران در میادین بین المللی بدرخشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا فیده اتحادیه عرب زلزله بم کربلای چهار حوادث آبان 98 اف ای تی اف برهم صالح رزمایش دریایی ایران چین روسیه زهرا خواجوی وچان کردستان کلین شیت رکورد تابناک ورزشی انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا فیده اتحادیه عرب زلزله بم کربلای چهار حوادث آبان 98 اف ای تی اف برهم صالح رزمایش دریایی ایران چین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید

امیرمحمد قزوینه، دروازه‌بان جوان و آینده‌دار ۱۶ ساله خرم‌آبادی که سابقه قهرمانی با تیم نوجوانان در رقابت‌های آسیا ویژن تهران را در کارنامه دارد، این روز‌ها در حال تمرینات فشرده‌ای در کنار الگوی خود، علیرضا بیرانوند، است.

گفته می‌شود که قزوینه با وجود سن کم، استعداد و توانایی‌های قابل توجهی از خود نشان داده و بسیاری او را به عنوان بیرانوند جدید فوتبال ایران می‌شناسند.

حضور قزوینه در کنار بیرانوند، فرصتی طلایی برای این دروازه‌بان جوان است تا از تجربیات و آموزه‌های دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران بهره‌مند شود و خود را برای تبدیل شدن به یکی از بهترین‌های این پست در آینده آماده کند.

علاوه بر این، قزوینه در فصل آینده نامش در لیست تیم بزرگسالان پرسپولیس نیز قرار خواهد گرفت و این فرصت را خواهد داشت تا کنار بیرانوند برای تیم جوانان این باشگاه نیز به میدان برود.

بدون شک، حضور قزوینه در پرسپولیس و تمرینات او کنار بیرانوند می‌تواند سکوی پرتاب این دروازه‌بان جوان به سوی موفقیت‌های بزرگ باشد و نام او را در آینده‌ای نه چندان دور بین بهترین‌های فوتبال ایران قرار دهد.

 

منبع: طرفداری

دیگر خبرها

  • مانوئل نویر جاودانه شد
  • جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • پاسخ محکم دمبله به توهین بارسایی‌ها: نشنیدم!
  • دختر المپیکی رکورد ایران در تپانچه 25 متر را شکست
  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید
  • تیم منتخب فصل فوتبال زنان ایران را بشناسید