Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: علی‌رغم شایعه پراکنی‎هایی که صورت می‌گیرد، کماکان اعضای هیئت مدیره دوست دارند تا استراماچونی دوباره به استقلال برگردد. تاریخ انتشار: 19:27 - 06 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۰۶۸۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبر ورزشی ساعت ۱۹ امشب (جمعه) در خصوص انصراف مجیدی از سرمربیگری تیم استقلال اظهار داشت: با وجود اینکه از جمع هیئت مدیره جدا شده‌ام، اما دوستان با استعفای من مخالفت کرده‌اند، ولی این بحث ادامه دارد تا به یک جمع‌بندی نهایی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قرار بر این شد اگر استراماچونی به ایران برنگشت از میان چند گزینه داخلی، یکی از آنها را به عنوان مربی استفاده کنیم. امروز مطلع شدیم فرهاد مجیدی اعلام کرده است که علاقه‌ای به سرمربیگری در تیم استقلال ندارد. البته دوستان در حال تلاش هستند که اگر استراماچونی به ایران برنگشت، یک مربی ایرانی را جایگزین او کنند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز به بازگشت استراماچونی امیدوار هستید و امکان حضور مجدد این مربی در استقلال وجود دارد، خاطرنشان کرد:  هیئت مدیره تمام تلاشش را می‌کند. علی‌رغم شایعه پراکنی‎هایی که صورت می‌گیرد، کماکان اعضای هیئت مدیره دوست دارند تا او دوباره به استقلال برگردد. دنبال راهکاری هستند تا او برگردد. البته اگر تا سه یا چهار روز آینده تیم را نبندیم و لیست تیم را به AFC اعلام نکنیم، استقلال از آسیا حذف خواهیم شد. از طرف دیگر زمان کمی تا شروع نقل و انتقالات و آغاز اردوها باقی مانده است. در هر صورت واقعا تصمیم‌گیری سخت شده است. امیدوارم کار به سمتی برود که مورد رضایت هواداران واقع شود.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا با مجیدی برای جایگزینی استراماچونی صحبت شده بود، خاطرنشان کرد: تا سه روز پیش با چند گزینه داخلی که یکی از آنها هم مجیدی بود، صحبت‎هایی برای جانشینی استراماچونی انجام داده بودیم.

بیشتر بخوانید: مجیدی: سرمربی استقلال نمی‌شوم + عکس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال علی فتح الله زاده استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال

به گزارش همشهری آنلاین،با انتشار ویدیویی از حضور مهدی پاشازاده کاپیتان اسبق تیم استقلال در تمرین این تیم از چهره جدید کوین یامگا در جمع آبی‌پوشان هم رونمایی شد.

کوین یامگا که در زمستان سال گذشته و بر اثر برخورد با استوک یکی از بازیکنان استقلال از ناحیه چشم دچار جراحت و آسیب دیدگی شدید شد پس از پشت سر گذاشتن چندین عمل جراحی و دستیابی به بهبودی محدود حالا بعد از انجام تمرینات اختصاصی و انفرادی به محل تمرینات رفته و با بستن محافظ چشم بر روی صورتش لباس پوشیده و کنار دیگر بازیکنان استقلال به شکل نرم و آرام مشغول تمرین است.

اعضای کادر فنی استقلال در این باره اعلام کرده‌اند که کوین یامگا ظرف ماه‌های آینده می‌تواند با برطرف شدن کامل مشکل چشمش به تمرینات برگردد و احتمالاً از هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و چهارم به میادین برگردد.

کد خبر 846667 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!