Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس‌کل دادگستری استان یزد از شناسایی، دستگیری سرشاخه‌ها و انهدام یک شرکت هرمی، تحت عنوان یونیک فاینانس با ۲۵۰۰ عضو خبر داد.

غلامعلی دهشیری رئیس‌کل دادگستری استان یزد از شناسایی یک شرکت هرمی، تحت عنوان یونیک فاینانس با 2500 نفر عضو خبر داد و گفت: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)، 3 نفر از سرشاخه‌های این شبکه در استان‌های یزد و خراسان رضوی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این شبکه کلاهبرداری با پوشش جذب سرمایه و خرید سهام از شرکت‌های معروف بورس در خارج کشور، سرمایه شهروندان را دریافت و با ترغیب افراد به شبکه‌سازی و پرداخت پورسانت، شبکه انسانی تشکیل و شرکت هرمی را مدیریت می‌کردند.‌

این مقام قضایی، با اشاره به اعتراف به عضوگیری بیش از 2500 نفر توسط سرشبکه‌های دستگیرشده اظهار کرد: مبلغی بالغ بر 155 میلیون دلار که معادل بیش از 2 هزار میلیارد تومان است، توسط این شبکه جذب و مقادیر قابل توجهی در قالب ارز از کشور خارج شده است. افراد دستگیرشده با صدور قرار قانونی در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

وی بر لزوم دقت نظر مردم در مواجهه با شرکت‌های هرمی تأکید کرد و خاطرنشان کرد: التزام به مبانی قانونی کشور و مراجع مورد وثوق، مطمئن و متعهد برای سرمایه گذاری بهترین راه برای امنیت سرمایه شهروندان است و اعتماد به سایر راه‌ها همچون شرکت‌های هرمی چیزی جز پشیمانی و هدررفت سرمایه به‌دنبال ندارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شرکت هرمی شرکت های هرمی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس

رئیس پلیس فتا مازندران از شناسایی و دستگیر فردی که با وعده دادن سوددهی از طریق سرمایه گذاری در بازار فارکس اقدام به کلاهبرداری از ۶۰ نفر به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سامع خورشاد روز پنجشنبه افزود: در پی مراجعات هموطنان کل کشور به این پلیس مبنی بر سرمایه گذاری و دریافت سود به صورت سرمایه گذاری در بازار فارکس از یک فرد نامعلوم موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا مازندران قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکیان در اظهارات خود عنوان کردند چند وقت پیش در شبکه اجتماعی تلگرام با شخصی که مدعی بود در زمینه سرمایه گذاری در بازار فارکس فعالیت می‌کند و سودهای کلانی در ازای سرمایه گذاری در این زمینه پرداخت می‌کند، آشنا شدیم ومدت کوتاهی با وی درارتباط بودیم و پس ازجلب اعتمادمان جمعآ به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال جهت سرمایه گذاری در زمینه این بازار برای وی واریز کردیم و بعد از واریز وجوه و عدم پاسخ از وی متوجه شدیم مورد کلاهبرداری قرار گرفته ایم.

رئیس پلیس فتا مازندران تصریح کرد: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیان و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته، مشخص شد متهم ساکن استان شمالی کشور بوده، در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و به پلیس فتا استان مازندران منتقل شد.

سرهنگ خورشاد گفت: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری شد لب به سخن گشود و به کلاهبرداری از حساب ۶۰ نفر به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال از هموطنان سراسر کشور تا این لحظه اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس
  • توجه به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • شرکت‌های دانش‌بنیان، مصداق مشارکت مردم در عرصه تولید هستند
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی سرمایه گذاری در بازار فارکس
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار‌های بین‌المللی
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • تلخ و شیرین اقتصاد در ۱۴۰۲