Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:41:09 GMT

حضور ۳۰ هزار فلسطینی در نماز جمعه مسجدالاقصی

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۶۷۸۴

حضور ۳۰ هزار فلسطینی در نماز جمعه مسجدالاقصی

حدود ۳۰ هزار نمازگزار فلسطینی با وجود مانع‌تراشی گسترده‌ای رژیم صهیونیستی در آخرین نماز جمعه مسجدالاقصی در سال ۲۰۱۹ میلادی شرکت کردند. ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از منابع فلسطینی، نماز جمعه امروز در مسجدالاقصی با حضور حدود 30 هزار فلسطینی و در سایه اقدامات امنیتی رژیم اشغالگر قدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزام الخطیب مدیر  اداره  اوقاف اسلامی قدس و امور مسجدالاقصی خاطر نشان کرد شهروندان فلسطینی با وجود سختگیری شدید نظامیان صهیونیست در اطراف مسجدالاقصی و درب‌های ورودی، مراسم نماز جمعه را باشکوه اقامه کردند.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشینیان: ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد

نخست وزیر ارمنستان گفت: ایروان قصدی برای بازگشت نظامی به منطقه قره باغ جمهوری آذربایجان را ندارد و برنامه ای برای جنگ برای آن را نیز ندارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در مصاحبه ای با بیان اینکه ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ آذربایجان را ندارد و برنامه ای برای جنگ برای آن را نیز ندارد، گفت: ارمنستان هیچ جاه طلبی فراتر از مرزهای شناخته شده بین المللی خود ندارد.

پاشینیان گفت: ما صداقت خود را در خصوص تصمیمات اتخاذ شده در روند تحدید حدود نشان داده ایم. ما متذکر شدیم که دولت ارمنستان آماده است اقداماتی را در چارچوب اختیارات خود انجام دهد تا به مردم اجازه دهد در روستاهای آذربایجان زندگی کنند. به ویژه در چهار روستایی که اکنون در آن زندگی نمی کنند. 

وی ادامه داد: ما همچنین اعلام می کنیم که در نتیجه این روند، زندگی راحت و امن در روستاهای ارمنی - باغانیس، ووسکپار، گیرانتس، برکابر - باید به همان اندازه امکان پذیر باشد.

هفته گذشته بین کمیته های تعیین حدود ارمنستان و جمهوری آذربایجان تصویب شد که 4 روستا از ارمنستان به جمهوری آذربایجان منتقل شود. همچنین اولین سنگ تعیین حدود بین دو کشور نیز نصب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • پاشینیان: ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • هشدار نهادهای فلسطینی در خصوص هتک حرمت مسجدالاقصی در عید پسح
  • هنوز فلسطینی‌ها حق ورود به مسجدالاقصی را ندارند + ویدئو | رفتار خشونت‌آمیز صهیونیستها با فلسطینی‌ها ببینید
  • فیلم| حضور یهودیان در مسجدالاقصی در اولین روز عید پسح