Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید مظفری‌زاده، کارشناس داوری قضاوت داور دیدار پرسپولیس و نساجی را مطلوب ارزیابی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید مظفری‌زاده  درباره قضاوت داور مسابقه پرسپولیس و نساجی گفت:

منصوریان داور جوان مسابقه در دقایق ۱۶ و ۲۱ در دو صحنه در حالی بشار رسن و مهدی ترابی اعتقاد به خطا داشتند،‌ به درستی و با اعتماد به نفس دستور به ادامه بازی داد و تحت تاثیر فضای اعتراضی بازیکنان و تماشاگران قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید مظفری‌زاده افزود:

دقیقه ۲۶ ترابی، مهاجم پرسپولیس در حالی در محوطه جریمه نساجی سرنگون شد که مدافع نساجی به توپ نزدیک‌تر بود و خطایی در آن صحنه اتفاق نیفتاد و داور به درستی دستور به ادامه بازی داد.
این کارشناس داوری فوتبال عنوان کرد: در دقیقه ۵۲ داور به درستی بازیکن نساجی را به دلیل تکل بی ملاحظه روی محمد انصاری با کارت زرد جریمه کرد. در دقیقه ۵۷ داور ربیع خواه را به دلیل قطع حمله موثر حریف به درستی با کارت زرد جریمه کرد که نهایتا منجر به اخراج این بازیکن شد.

سعید مظفری‌زاده افزود:

در دقیقه ۶۷ داور تکل بی ملاحظه محمد میری،‌ بازیکن نساجی را مطابق قانون با کارت زرد جریمه کرد. دقیقه ۷۳ هم عرفان معصومی با کف دست به صورت ترابی ضربه زد که با توجه به نوع ضربه و شدت آن جریمه آن با کارت زرد تصمیم درست داور بود.

وی در پایان گفت:

در مجموع این داور جوان قضاوت خوبی داشت و با اعتماد به نفس سوت زد. تنها ایرادی که می‌توانم به قضاوت او بگیرم، وقت اضافه نیمه دوم بود که با توجه به توقف‌های زیاد بازی می‌توانست یک یا ۲ دقیقه بیشتر وقت اضافه لحاظ کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نساجی پرسپولیس پرسپولیس تیم پرسپولیس سعید مظفری زاده مهاجم پرسپولیس نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاوان سنگین حرکت جنجالی آرائوخو

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بازی رفت را در پاریس 2-3 از پی اس جی برده بود و در بازی برگشت نیز در دقیقه 12 توسط رافینیا به گل رسید تا در مجموع 4-2 پیش بیفتد. کار پاریس تمام شده به نظر می رسید تا اینکه دقیقه 29 رسید.

لحظه ای که آرائوخو اجازه نداد بردلی بارکولا به محوطه جریمه برسد و با خطا او را بیرون محوطه سرنگون کرد. 

ایستوان کواکس، داور رومانیایی، بلافاصله با کارت قرمز او را جریمه کرد تا ورق بازی کاملا برگردد. مدافع اروگوئه ای اعتقاد داشت کوبارسی در چند قدمی بود و می توانست به بارکولا برسد پس باید با کارت زرد جریمه شود ولی داور اعتقاد دیگری داشت.

آرائوخو پس از چند دقیقه چانه زنی بالاخره متقاعد شد بیرون برود، اما زمانی که زمین را ترک می کرد، حرکتی انجام داد که می تواند برایش تبعات سنگینی داشته باشد. او با دست نشان می داد داور پول گرفته و این یک سرقت آشکار از بارسلوناست. 

آاس نوشته است که یوفا قطعا برای این حرکت پرونده ای تشکیل خواهد داد و محرومیتی حداقل سه جلسه ای انتظار آرائوخو را می کشد.

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • تاوان سنگین حرکت جنجالی آرائوخو
  • خشم بی‌سابقه ژاوی: به داور گفتم خیلی ضعیفی؛ این یک فاجعه بود!
  • از رویا به کابوس: ژاوی هم اخراج شد! (عکس)
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟