Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:23:59 GMT

برد ۵ تایی شارلروا با پاس گل کاوه رضایی

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۸۱۴۳

برد ۵ تایی شارلروا با پاس گل کاوه رضایی

مهاجم ایرانی شارلروا در شب برتری تیمش مقابل اوستنده یک پاس گل داد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته بیست و یکم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که برای سیزدهمین بازی متوالی کاوه رضایی را در ترکیب و راس خط حمله داشت و علی قلی‌زاده را برخلاف دیدارهای اخیرشان روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۲۰:۳۰ جمعه شب در استاد دو پایس میزبان تیم رده چهاردهمی اوستنده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شارلروا که از ابتدای مسابقه نمایش هجومی داشت، در دقیقه ۳۳ روی پاس در عمق زیبای کاوه رضایی به نیکولسون و سرتوپ و شوت زمینی این بازیکن به گل اول رسید و با برتری یک بر صفر مقابل اوستنده به رختکن رفت.

 

در ادامه مسابقه یاران رضایی و قلی‌زاده موفق شدند چهار گل دیگر وارد دروازه اوستنده کنند تا در این دیدار خانگی به پیروزی پُر گل ۵ بر صفر دست یابند و با ۳۹ امتیاز مجددا به رده دوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک برگردند.

 

کاوه رضایی که پیش از این در ۱۴ مسابقه توانسته بود ۸ گل بزند و یک پاس گل بدهد، برابر اوستنده توانست دومین پاس گل فصل‌اش را در حضور ۷۳ دقیقه‌ای خود در زمین ثبت کند.

 

علی قلی‌زاده، دیگر ملی پوش ایرانی شارلروا که در ۱۳ هفته گذشته ژوپیر لیگ بلژیک حضور ثابت در ترکیب شارلروا داشت و توانسته بود نمایش موثری ارائه دهد، مقابل اوستنده تا پایان نیمکت‌نشین بود و فرصت بازی به دست نیاورد.

علی قلی زاده کاوه رضایی شارلروا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی قلی زاده کاوه رضایی شارلروا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا رضایی افزود: ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در خصوص وقوع حادثه رانندگی در محور طبس به اصفهان بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه تریلی که از طبس به اصفهان در حرکت بوده با یک شتر برخورد و شتر به مسیر مقابل پرت شد  افزود:در همین مدت تریلی های پشت سر نیز با یکدیگر برخورد کردند  که بر اثر این سانحه ۶ نفر مجروح شدند و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود:  علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه
  • دختران فوتبال ایران، ترکمنستان را هفت‌تایی کردند
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳