Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری یکی از مدیر گروه های تجزیه طلب فعال در فضای مجازی در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: گروه های معاند تجزیه طلب برای پنجم دی ماه به بهانه چهلمین روز کشته شدگان اغتشاشات آبان ماه از طریق فضای مجازی قصد تشویش اذهان عمومی و دعوت به تجمعات غیر قانونی داشتند، لذا پلیس امنیت عمومی شهرستان اهواز با کار اطلاعاتی یکی ازمدیر گروه های تجزیه طلب فعال در فضای مجازی را شناسایی وبه همراه فرد دیگری دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

اعضای یک گروهک تروریستی در اهواز دستگیر شدند

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصد دقیق اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی نام بردگان رادستگیر کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه از مخفیگاه متهمین ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه با محتوای ضد امنیتی کشف شد ، تصریح کرد: عوامل دستگیر شده در اهواز به انجام  اقدامات ضدامنیتی درفضای مجازی با تشکیل گروه شباب العرب که حدود ۴ ماه در فضای مجازی  بر علیه نظام فعالیتشان را شروع کرده اند با هدایت افرادی در داخل و خارج از کشور انجام می شد.

وی ادامه داد: از جمله اقدامات انجام شده در فضای مجازی: فراخوان جهت تجمع در نقاط کلانشهر اهواز در چند مرحله، گرفتن فیلم و عکس  ازتجمعات و اغتشاشات اخیر وارسال به فضای مجازی، فراخوان جهت تحریم انتخابات پیش روی مجلس، انتشار پرچمهای جعلی ، فراخوان تجمع به گرانی بنزین و ارسال فیلم  جهت تشویش اذهان عمومی و تحریک جوانان، انتشار فیلم‌های تحریک‌آمیز بااستفاده از الفاظ رکیک بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وعده پرداخت ماهیانه مبالغی  درقبال تشکیل گروه واتساپی به نامبردگان ،  عضویت در چندین گروه فضای مجازی که همه گروه ها وابسته به معاندین بودند و توهین  به مسئولین نظام از اعترافات مدیر گروه می باشد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین اخبار حوادث اهواز استان خوزستان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز گفت: پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد.

علی اصغر اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: توسعه فضای سبز شهری و فضای ورزشی به‌ویژه فضای اختصاصی ویژه بانوان یکی از اولویت‌های مدیریت شهری اهواز است، در همین راستا تکمیل و بهسازی دو پارک بانوان شهروند و ولی‌عصر (عج) در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پارک بانوان ولی‌عصر (عج) سال‌ها به علت وجود مشکلات تعطیل و بدون استفاده بود و با اقداماتی که انجام شد این پارک نوسازی و بهسازی شد و بانوان اهوازی می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز ادامه داد: سیستم برق و روشنایی پارک یکی از مهم‌ترین بخش‌های این پارک بود که نصب ۱۰۰ عدد پروژکتور و هفت پایه روشنایی، این مشکل را رفع کرده است، علاوه بر آن نواقص سرویس‌های بهداشتی این پارک نیز برطرف و نوسازی شد.

اسدالهی اضافه کرد: برای اینکه شهروندان و خانواده‌ها با حضور در پارک ولی‌عصر (عج) لحظات خوب و خوشی را داشته باشند، پنج قطعه ست ورزشی کامل در این پارک نصب شد تا هم بزرگسالان و کودکان از آن‌ها استفاده کنند، علاوه بر آن هشت نیمکت و چهار مَنقل بتنی نیز نصب شده است.

وی تصریح کرد: با هدف بهبود و توسعه فضای سبز این پارک علاوه بر لکه‌گیری و هَرس چمن ۱۲۰ اصله نهال از انواع مرکبات، یوکا و گلکاری‌های زیبا کاشته و آبنمای ورودی پارک نیز راه‌اندازی شد.

کد خبر 747083

دیگر خبرها

  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • فساد در زنجیره تأمین داده‌های فضای مجازی